pátek 27. září 2013

Nekončíme!

Ahoj všichni,

tak mi to už začalo. Vysoká škola, do toho práce a jeden velký kolotoč, ve kterém není moc volného času. To ale neznamená, že si ho nebudu chtít udělat. Několikrát jsem psal, že výmluva "nemám čas" je jedna z těch nejhorších. Rozhodně ji nehodlám začít používat jen proto, že toho mám teď víc. Tak jsem se rozhodl, že na režim před prázdninami navážu hned tohle pondělí. A jak? Rozhodně nějakým nákupem, protože minulý týden lednice vypadala nějak tahle.


To by byl první bod přípravy. Dál by mělo následovat nějaké chození do fitcentra. Asi ve škole, protože ta cena je lákavá a doplňovat to budu starým dobrým fitcentrem tam u nás v Porubě. Chtěl bych to stíhat 4-5 krát do týdne, tak uvidíme. Trochu si fandím, ale aspoň čtyřikrát to snad vyjde.

Jinak tím teda slavnostně ukončuji prázdninový "mód", ve kterém jsem neřešil prakticky vůbec nic. Jenže když tuhle větu napíšu já, nebo ji napíše člověk, který jídlo neřešil nikdy, znamená to úplně něco jiného. Abych se konečně vyjádřil - i když to neřeším, jím tak, aby mi to neublížilo. Rozhodně jsem se necpal sladkým, ať už jídlem, nebo nápoji. Ty (skoro) dva roky práce přece jen tak nezahodím. A snad jsem nezahodil. Fotka ze včerejšího dne, takový poslední záznam té letní formy. 


Zase tu pak vypíšu aktuální trénink a pokud se mi bude chtít, i nějaké recepty, které chci dlouho vyzkoušet a v Ostravě konečně budu moct. Netvrdím, že to tu nějakým zázračným způsobem ožije, ale jedna věc je jasná - bude o čem psát. Tak se mějte co nejlépe, užijte si víkend a já se po něm zase ozvu.



David

10 komentářů:

  1. jestli jsi ztratil nejakou formu tak to ale vubec nejdr videt :-) ;-) co a kde studujes? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A jinak studuji na OSU PDF - Tělovýchova se zaměřením na vzdělávání a český jazyk. :)

      Vymazat
    2. :) To zní zajímavě, přesně to co baví i mě :) škoda že nejsi někde z okolí Brna a nedáváš nějaké lekce ve fitku :D Chystám se zas začít, ale chtělo by to nějakýho/nějako parťačku :)

      Vymazat
  2. Ahoj mám to podobné já začal na střední přesněji Gympl a je toho taky dost . Jinak rád bych věděl tvůj názor Rád bych začal cvičit a vypracovat si nějakou figuru , ale je mi 14 :/ Co si myslíš ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adame,

      tohle je hodně ožehavé téma. Spousta lidí tvrdí, že v tomto věku se nemá nic uspěchat. A já s nimi souhlasím. Formovat postavu si určitě můžeš, ale věz, že se tvé tělo teprve vyvíjí a neměl bys ten přirozený vývoj moc šokovat. Sportuj, cvič, ale nezapomínej dobře jíst a všechno dělat s rozumem. Prostě zdravě, s chladnou hlavou.

      Vymazat
    2. Dobře dám na tvou radu . Díky za odpověď

      Vymazat
  3. Teď začínám chodit do fitka a říkám si, že mám takovou kliku, že ho mám jak ve škole (ale tam chodit nebudu, neboť se stydím, před těma lidma) a skoro naproti školy, takže tam zajdu hned po skončení vyučování. Budu mít plán tam chodit 3x týdně. No, ale s tím, kolik toho po nás chtějí, tak teda nevím... Teď ještě ke všemu dojíždím a jsem trochu psychicky nevyrovnaný člověk, takže než se uklidním a naučím se do školy, trvá to děsně dlouho... Každopádně tohle nevzdám :) A nevypadáš rozhodně nejhůř! ;) Spíš jako bys na sobě dřel každý den :D O tom si můžu nechat zdát :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bloss, s tvým odhodláním a pevnou vůli z tebe za chvilku bude nějaká korba, uplně tě vidím :P :D :-*

      Vymazat
  4. :-) Tak pak hlavně napiš jak se ti líbí ve škole :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten kolotoč s vysokou znám taky, prožívám to asi stejně, nejvíc mě vždy štve to jídlo, není na něj tolik času a musí volit kompromisy :( Moje lednička je/byla stejně poloprázdná :D

    OdpovědětVymazat