pondělí 30. září 2013

Studentské prostřeno #1

Ahoj všichni,

tak jsem se vyhecoval a u každého jídla si vzpomněl, že bych ho mohl vyfotit. Ani ne tak pro jeho estetickou hodnotu... ta je prakticky nulová. Když si vařím pro sebe, nijak to nešperkuji. Upřímně, on ten banán ve vločkách chutná stejně, ať je poskládaný do kolečka, nebo jen tak hábes šábes. Sem tam si ale dám záležet a vytvořím nějaký ten ornament. Dnešek ale není ten den.


Tak snídaně je úplná klasika. Přestože jsem s gramáží nikdy nebyl kamarád, nějakou chvíli mi vydrželo vážit ovesné vločky. Abych jich měl tak 80-100 gramů, podle hladu. Bohužel, ani to jediné vážení jsem neprovozoval moc dlouho. Prostě to do toho talíře zase sypu jak ten valach. A valach vlastně jsem, tak je to v pořádku. Ne ten kůň, ale hoch z Valašska! Protože si snídani chystám s jedním okem zavřeným a druhým zalepeným, má někdy to ovoce opravdu zajímavé tvary. Po přípravě vždycky jen zkontroluji, jestli mám všechny prsty a to je přesně ten správný impuls k tomu, abych se do toho mohl pustit.


Tak tihle čtyři z tanku a pes... Čtyři bulky a nektarinka - snad je to nektarinka, já v tom moc nevidím rozdíl. Prostě to má pecku a ve vločkách to chutná skvěle. Jinak klasické rozmrazené polotovární bulky z Alberta. Žádná výhra, ale když jdete nakupovat chvilku před zavíračkou a tím chlebem, co nabízí, byste klidně mohli rozbíjet zámkovou dlažbu u babičky.. je tohle pečivo ještě výhra. Uvnitř je celkem chutný sýr s myškou. Myška je na obale, ne v bulce. Když už jsem na nákupu v Tescu, tak si bytostně nemůžu koupit žádnou uzeninu. Za prvé to jím opravdu minimálně. A další problém je ten, že všechno za pultem má zelený odstín. Asi to dělá ten pult, ale chuť na šunku vás stejně přejde. Jak se stát vegetariánem snadno a rychle - Tesco Ostrava OC Galerie.

Teď přišla chvíle, kdy nebude žádná fotka. Ale předtréninková sváča se skládala z plechovky kofoly (prostě jsem na to měl hroznou chuť) a dvou rolek z čokoládou. O těch už jsem tu někdy psal. Mňam.


Po tréninku by bodlo nějaké teplé jídlo. Takové těstoviny z tvarohem jsou rychlé, chutné a výživné. Tak bylo jasno. Těstoviny sympatického tvaru, půl měkkého tvarohu a jeden celý tvaroh Milko. Tu nalámanou čokoládu mohu vysvětlit. Do vloček si každé ráno dávám dva čtverečky čokolády. V balení je deset čtverečků. Minulý týden jsem měl ale nějaký matematický zmatek a dal si do vloček čtverečky tři. Tak nastal přímo existenční problém - lichý počet čtverečků v balení. Nepřípustné. Nikdy nevpustím chaos do mého balíčku čokolády. Tak jsem prozíravě ten jeden čtvereček narval sem.

A jinak jedna aktuální fotografie - modlitba za letní formu.


Tak tohle byl první den zpátky v "normálním" režimu. Všechno pravda, nic si nevymýšlím a netahám vás za nos. Čtyři jídla za den není žádná hitparáda, ale já prostě neměl hlad. Navíc byl ve škole. A u gymnastiky se žvýkat prostě nedá. Mějte se parádně, ať už si vezmete inspiraci, nebo ne.

David



6 komentářů:

  1. Kaamo tvoje clanky jsou porad lepsi a lepsi ;-) taky se nekterych dobrot nevzdam aat se to nekomu libi nebo ne :-D v cokorolkach nevidim problem hlavne ze se mas fajn ne? Mimohodem muzu si tvou fotku supnout na tapetu? :-D :-D pecka :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) A jsem rád, že mám u Tebe podporu. :) :D A nepřeháněj, na tapetu to není.. O:) :D

      Vymazat
  2. Hrozně mě pobavila ta tvoje čokoláda.. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíííš! :D Taky mám problém s tím lichým počtem čtverečků! :D Buď si dám čtverečky 2 (beru Lindt čokolády) nebo žádný! :DD Jinak to nejde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem sám?? Nekecej! :D Liché číslo je nepřítel!! :D

      Vymazat