středa 2. října 2013

Cvičit za pár kaček...

Ahoj všichni,

tak jsem si konečně poslal peníze na školní účet, abych mohl navštěvovat fitcentrum u nás na katedře. Má to moc hezký systém, prostě se objednáte dopředu na určité časy, které jsou vyvěšené a je to. Maximální počet lidí, kteří se mohou přihlásit, je deset. Takže se nemusíte bát ušlapání. Nebo utopení v cizím potu. To by bylo první plus. Druhé je potom cena. Za hodinu cvičení zaplatím deset korun. To je hodně sympatické a dokonce to láká tam chodit. Kdyby tato možnost nebyla, tak bych musel platit za měsíční permanentku necelých osm stovek. A ještě by zůstala z poloviny nevyužitá, protože nebudu stíhat (konec konců ani chtít) chodit šestkrát týdně.

Školní fitcentrum je dobře vybavené a myslím, že mi tam nebude nic chybět. Aspoň co jsem viděl na fotkách. Jasně, není to nejnovější, ale já jsem zastáncem názoru, že činka váží stejně, ať vypadá jakkoliv. Takže bez problému. Zatím nemám potíže ani s počtem přihlášených. Spíš se divím. Zítra tam například podle všeho máme být čtyři. Buď na to ostatní ještě nepřišli, nebo nevím. Zacvičit si za deset korun je dost velké lákadlo. Nebo za dvacet, podle toho jak dlouho trvá hodina. Ale to je jedno.

Když to srovnám s komerčním fitcentrem, rozdíl je to obrovský. Ale mně osobně nikdy nevadilo ty peníze za tu permanentku dát. Hlavně, když jsem opravdu chtěl cvičit. Něco jiného byla doba workoutu a tak podobně. A taky musíme vzít v potaz, že vlastně až do června jsem měl posilovnu zadarmo. Takže moje věta "nikdy mi nevadilo ty peníze za tu permanentku dát" trochu ztrácí na významu. Ale necvičím jen tento rok a první polovinu předešlého jsem to všechno hezky taky platil. Z peněz, co jsem vydělal/dostal prostě osm set jakoby nebylo a šlo to na permanentku. Pak byl měsíc klid. A za měsíc zase nervy, aby bylo na posilovnu. A na protein. A na bcaa. A na amina. Ještě že mě to už přešlo. Tady je jedna hodně stará fotka - jeden z nákupů (květen 2012).


A tady jedna stará známá srandička...


Každopádně dost bylo starých fotek. K čemu jsem se chtěl dostat... připadají vám ceny za cvičení přemrštěné, nebo ne? Já se přiznám, že když jdu někam cvičit a platím vstup, do 80,- mi to přijde ještě rozumné. Přece jenom je to vstup a když chodíte častěji, máte si koupit permanentku. Za stovku už čekám něco trochu extra. A víc jsem asi ještě neplatil. Ale jde to, určitě. Jen by mě zajímalo, jestli v těch posilovnách mají kouzelné železo, nebo co. Asi to tam bude hezčí. Ale když já mám rád, jak má fitko tu správnou atmosféru. Aby si někdo během cvičení chodil na internet, facebukovat a já nevím co všechno... nejsem žádná konzerva, ale to mi přijde ujeté.

Zítra bych mohl ukázat i nějaké ty fotky a první dojmy z cvičení ve školním. Pokud tam trefím. Přece jen, jak jde člověk někde poprvé, může se stát věcí. A když jdu někam poprvé já, tak se prostě něco stane pokaždé. Mějte parádní středu,

David

5 komentářů:

  1. Páni, ta cena je báječná. Toho bych také využila. :))
    Já začala posilovnu navštěvovat až teď od konce prázdnin, nicméně jsem si hned zakoupila permanentku, jednak kvůli tomu, abych ušetřila, a jednak kvůli tomu, aby mě něco tak podvědomě nutilo tam chodit (i když s pravidelným chozením tam zrovna problém nemám, když se tam pokaždé těším :)). U nás je vstup 50 Kč (ale liší se to posilovna od posilovny), permanentka na měsíc mě vyšla na krásných 500 Kč. Posilovna není nějaká ultra nová, ale rozhodně je tam pěkné prostředí, v době, kdy tam chodím já, tam není ani moc lidí (většinou tak 4-5). Jinak za ten vstup bych také dala tak max. těch 70-80 Kč, ale samozřejmě záleží na lokalitě, v jaké člověk posilovnu navštíví. Je mi jasné, že třeba taková Praha bude úplně někde jinde. :))
    Fotky bys určitě ukázat mohl! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já chodím do fitka za 50,- ale není to časově omezený, takže za mě paráda:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Cena je skvělá!
    Já mám permanentku něco lehce přes 600 za měsíc, ale jsem tam tak 5x týdně minimálně (posilka i lekce), takže mně se to rozhodně vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já chodím do fitka za 70,- a příjde mi to v pohodě, na to, že tam jsou všechny stroje nové a je moc dobře vybavená

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to vám teda závidím ty ceny za permice :) já si sice připlatím, ale stojí to zato :) ve fitku pro ženy, kde jsem chodila do prázdnin jsem platila 700 kč/ měsíc, pak mi ho zrušili a přešla jsem do většího (o dost:D) smíšeného Top Fitness, kterého se jen tak nezvdám, i když stojí 990 Kč...konečně pořádná klec na dřepy (dokonce 2<3), hafo bench lavicí apod. Dopoledne skoro prázdno, profíci i trenéři poradí (asi tím že jsem holka, ale cením si toho :D:)...Ostravská nám nabízí i slevy na lekce v jiných sportovních zařízeních, tak možná vyzkouším lekce bosu, TRX, trampolínky :) ..včera jsem poprvé zkusila Crossfit u nás ve fitku, 1.hodina zdarma, ale ostatní stojí 100 kč a to je bohužel na mě moc, když se mi na to nevztahuje permice :(...ale do těla jsem si dala řádně, zkoušel si někdy Crossfit?:)

    OdpovědětVymazat