pondělí 21. října 2013

Rok se s rokem sešel

Ahoj všichni.

Tohle je trochu... divné. Celou dobu se těším, až můj blog bude existovat ten pověstný rok. A pak na to zapomenu. A uvědomím si to až po dvou týdnech. Ale co, je to lepší než na to přijít až další narozeniny. Takže se budeme všichni tvářit, jako bych si na to vzpomněl včas a bude to. Prostě říjen, nějaké detailnější datum řešit nebudu. Ale bylo to myslím osmého. Tolik k detailům.

Začal jsem na tmavém, pohřebním designu, někteří z vás si ho určitě budou pamatovat. Nějakou dobu běžel blog prakticky jen pro mě. Žádné odezvy v podobě komentářů, přečtení, sdílení a tak dále. To byly zlaté časy. Neměl jsem ponětí o tom, jak to všechno funguje a že vůbec existují nějaké funkce, které mi tu udrží čtenáře. Ale funkce nejsou všechno. Spíše jsou to nejmenší. Hlavní je mít o čem psát. A to ze začátku bylo. Nekonečný tok myšlenek a nápadů, někde i tři články denně. Co na tom, že měli deset řádků a jeden obrázek. Pfff, hlavně že mám článek!


Postupem času mi sem začalo chodit pár lidí a bylo to moc fajn. Takový ten pocit, jakože si to někdo i čte. A když už někdo něco okomentoval, tak to byla úplná slavnost. Nebyl jsem na to zvyklý, vůbec. A byla to i hezká motivace, proč vlastně psát dál. Měl jsem na to dost času, nápadů taky, tak proč toho nevyužít. Poslední dobou je toho času méně a článků taky, ale mám za to, že to není na škodu. Aspoň není nikdo přehlcen mnohdy nezajímavými informacemi. Ty se musí podávat v omezené formě.

"Žít zdravě, cvičit, jíst" je pro soustu lidí sprosté slovo. Ale když se to vezme kolem a kolem, nic složitého na tom není. Pro tyto hesla neexistuje přesná definice, takže si to můžete přizpůsobit jak je libo. A jak můžete vidět, poslední dobou si to přizpůsobuji více než dost. Podle situace. Nezáleží na tom, kolik mám a nemám času, i když občas brblám. Je to jen další překážka, co se musí překonat. Jinak by to bylo až moc jednoduché a dělal by to každý.


Tohle je opravdu nic neříkající článek o ničem, ale už ho mám napsaný a mazat to nebudu. Navíc jsem ho napsal z nutkání, že si to blog zaslouží. Když už má teda (teď už něco přes) rok. A já stále cvičím, stále mě to baví a nehodlám od toho upouštět. A děláme to pro sebe. My se cítíme lépe, my z toho máme radost. Tak na to nezapomínejte, až budete mít slabší chvilku a budete se rozhodovat, jestli jít cvičit teď, nebo až za hodinu. Jiné rozhodování nepřipadá v úvahu.

Nejaktuálnější fotka - 19. 10. 2013
Mějte skvělý start do nového týdne

David

4 komentáře:

  1. Na blog si pamatuju :) Myslím, že na designu nezáleží, baví mě co píšeš :) Nechtěl bys dát tipy na knížky? Někdy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A určitě bych nějaké tipy dát mohl, jen nevím, kam to nacpat. :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k výročí blogu! :))
    A těším se na další články, které mě vždy jako tvou věrnou čtenářku potěší. ;)

    OdpovědětVymazat