sobota 5. října 2013

You can run the mile...

... you can walk straight through hell with a smile

Ahoj všichni.

Tak za prvé bych místo tohoto článku měl dělat úplně něco jiného. Abyste byli v obraze, tak jde o tohle.


Spousta latinských názvů, kostí a přemýšlení. Máme to vybarvovat, aspoň něco pozitivního. Nejde ani tak o to, že by mě to nebavilo. Celkem i baví. Ale nechce se mi. Po celém dni v práci se pak večer na školu myslí těžko. Tak jsem se rozhodl změnit plány. Upozornění - nikdy si nepouštějte ke škole motivační hudbu. U mě to má za následek to, že zítra nebudu stíhat. A taky že se hned po dopsání článku chystám jít běhat. Sobota večer, všude bude klídek a pohoda. Hlavně u restauračních zařízení a tak. Těm se ale vyhnu.

Teď se nabízí otázka, jestli to má vůbec smysl. Jít teď běhat. Z tělesného hlediska nemám tušení. Celý den jsem prakticky nic nejedl, večer se narval těstovinami a tuhle večerní aktivitu ani neměl v plánu. Je mi to úplně šumák. Neběhám kvůli nějakému aerobnímu tréninku, ale kvůli zábavě. A pohodě. Člověk se celkově cítí lépe. Celý den, týden, měsíc se nad něčím stresujete, něco vám nejde, nějak se nedaří. Jak si ale běžíte takhle večer, sluchátka v uších, před sebou jen cestu a za sebou... koho zajímá, co je za vámi? V tu chvíli je to hrozně nepodstatné. 


Co se týče trasy, tak jsou dvě možnosti. Buď si předem určím, kam mě nohy ponesou, nebo ne. Poslední dobou převládá ta druhá možnost. Možná mám v hlavě už trochu zafixovanou tu vzdálenost. Neběhám dlouhé a vyčerpávající trasy. Vlezu se do pěti kilometrů, radši svižnějším tempem, ať to stojí za to. Taky moc nezáleží na počasí. Zima? Obleču se. Prší? Někdo zmokne, já mám radost z deště. A tak dále. Jde jen o úhel pohledu a trochu toho odhodlání. 


Ale tak dost bylo neužitečných keců, já jdu běhat. Ať už svůj sobotní večer trávíte jakkoliv, mějte se skvěle. A pokud vám chybí nějaká ta motivace, dejte se do hledání. Čekat, až k vám něco přijde samo, nemá smysl.



David

6 komentářů:

  1. Přeju příjemný běh! ;)
    Já se vždycky hecuju, že půjdu běhat ráno, ale nemůžu se nějak dostat z té postele. Uvidíme, jak to dopadne zítra ráno. :D
    Dnešní večer strávím u televize, myslím, že jsem si už dnes hezky dala do těla ráno v posilovně. :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky trávím svůj sobotní večer v učení... Lineární algebra a Matematika 1 bude moje smrt a bude hůř, až se budu muset pořádně začít učit ekonomiku, pojišťovnictví a Bankovnictví, asi mi praskne hlava, ale máme co jsme chtěli, nebo ne?

    Ať se daří ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já teď běhat nemůžu :/ jsem to nej prepiskla a bolí mě koleno :/ každopádně učení mam nadhlavu a málo času :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zase tunu práce... takže se s tím mořím i teď o víkendu. Na cvičení jsem se tenhle týden nějak vyprdla, protože prostě nezbyl čas. Pořád někde lítám a už mě to i samotnou štve. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Já přijdu večer ze školy, práce nebo posilky a na další učení ze školy nemám ani pomyšlení. A ani mě to nebaví.
    Jinak znova koukám na to vaše video, fakt supr!

    OdpovědětVymazat
  6. :) ja byla celý víkend na chatě, dneska jsem dojela :) Jídlo i všechno ostatní šlo stranou, prostě jsem to svoje tělo zas parádně šokovala těma prasečinkama..a tak se vlastně nese i celáá neděle doma kdy peče mamka ;) jsem nejen z toho nezdravého jídla unavená, ale prostě se mě nic nechce :( :D :P

    OdpovědětVymazat