čtvrtek 10. října 2013

Z deníku studenta #1

Ahoj všichni.

Tak trochu jsem vám slíbil, že sem tam napíši i něco, co se bude týkat školy. Jak se mi tam líbí, daří a já nevím co všechno. Do detailu to rozebírat nebudu. Zaměřím se hlavně na ten sport, když už ho studuji. A aspoň se to tu tématicky hodí.

Co tam vlastně vůbec v zimním semestru mám? Jako první to jsou sportovní hry. Celý semestr jde o volejbal. Víceméně se všechno probírá úplně od začátku a důkladně. I když jsem volejbal na střední hrál, není to na škodu. Člověk si pak uvědomí, co všechno dělal špatně, nebo může dělat lépe. Škoda, že mé ruce na to mají trochu jiný názor. Po technice "bagru" mi vyskákaly modřinky po celém předloktí a vypadá to zajímavě.


Jako další (a poslední z aktivního sportování) je tu gymnastika. Tady jde hlavně o různá posilovací cvičení a sestavy. Taky se pomalu dostáváme na nářadí - bradla, kruhy a podobně. Celkem mi to připomíná cvičení venku na hřišti. Tělocvičnu můžu navštěvovat i v nějaké časy mimo výuku, tak si říkám, že toho vždycky jednou týdně využiji, místo fitcentra.

A tím se dostáváme k poslednímu bodu. Dnes už jsem měl třetí trénink ve školní posilovně. O té už jsem něco psal. Sešlo se nás tam celkem dost, k mému překvapení se ale dalo cvičit úplně v pohodě. Protože nestíhám cvičit častěji, než třikrát týdně, odvíjí se od toho i trénink. 

PO - záda/ramena
ST - biceps/triceps
ČT - nohy/hrudník

Taková kombinace mi vyhovuje a nějakou chvíli vydrží. Aspoň dvakrát do týdne si k tomu všemu zajdu zaběhat a tím si splním svou pohybovou "povinnost". Víte, jak to myslím. A jak jím? Tento týden celkem hezky, protože jsem měl všechno připravené a navařené už z domu. Fotku jste určitě viděli už na facebooku, ale tady je ještě jednou. Hned v pondělí nahodím další prostřeno a trochu se o tom rozepíšu. 


Já se s vámi loučím, v noci odjíždím do Prahy, takže se ohlásím až po víkendu. Mějte se skvěle a užívejte podzimu.

David

9 komentářů:

  1. Jé, volejbal bych si zahrála! :D Na ten bagr si zvykneš neboj ;) Horší je, když musíš vybírat balón, nevyběhneš dostatečně brzo a i přes chrániče dopadneš na kolena tak tvrdě, že ti pak hrají všemi barvami! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tohle všechno mě čeká. :D Ve středu to mám zase, tak uvidíme.. :D

      Vymazat
  2. Ty jsi na FTVS nebo nějaké jiné škole?:) o té FTVS jsem přemýšlela, ale říkala jsem si, že tam budou určitě samí vrcholoví sportovci, co by mě u příjmaček rozdrtili :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OSU, mám dvouobor - čj a tv :)) Přijímačky jsou v pohodě! :D Teda, trochu přípravy to chce, ale žádný problém. :)

      Vymazat
  3. Ty jsi na FTVS nebo nějaké jiné škole?:) o té FTVS jsem přemýšlela, ale říkala jsem si, že tam budou určitě samí vrcholoví sportovci, co by mě u příjmaček rozdrtili :D...

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa takové modřiny z volejbalu taky mivam :-D rozložené mas cvičení pěkně
    At te skola baví! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na volejbal si zvykneš, já sama ho hraji závodně a někdy je to tak drsný podání, že se lámou i ruce, já sama jednu zlomila.. :D

    OdpovědětVymazat