neděle 3. listopadu 2013

food, food, (no) fast food

Poslední dobou jsem svědomitě fotil i nějaké to jídlo, které jsem za týden snědl. "Nechávám" si doma vařit vždycky na nastávající týden ve škole (první 3-4 dny), protože v Ostravě vařit prostě nestíhám a nemám na to ani sílu. Ta je třeba jinde. 


Tohle byl už trochu extrém. Ale nevadilo mi to. Hlavně ty přílohy jsou tam celkem zbytečné, to bych stihl i v Ostravě. Takhle to bylo úplně bez práce. Jablečné štrůdly zmizí vždycky v době před/po tréninku. Nebo i jako normální svačina do školy, jen v menším množství. Zbožňuji špenát. Ne kvůli Pepkovi námořníkovi, ale protože mi prostě chutná. Špenát s těstovinami a kuřecím masem je jedno z mých nejoblíbenějších jídel. Kuře tam je jako takový dodatek k nějaké té příloze a nakonec čočková polévka. Většinou se k tomu hlavnímu jídlu dostanu až v podvečer, nebo úplně večer. Nejsem schopný do sebe po celém dni narvat velké množství jídla, takže ať chci nebo nechci, porce jsou menší.


Rizoto! Podle mě nejkomplexnější, nejrychlejší a hrozně chutné jídlo. Proto ho tu je tolik. Vydržím to jíst i tři dny v kuse, protože se s tím nemusím vůbec babrat. Je v tom kuřecí/vepřové (jak kdy a opravdu v nevelkém množství), kyselé okurky a červená paprika. A rýže, ale to snad psát ani nemusím. Vedle toho leží naložené vepřové, ke kterému se udělá nějaká příloha a je hotovo. Zeleninová polévka k tomu a mám vystaráno. Jídlo asi na tři, čtyři dny. A to na to jsme dva. I když rizoto baštím sám. A není to z lakomství.


Včerejší večeře, rybička (pstruh). Prý by se ryby měly jíst často. Já měl jednu zase po půl roce. A to jsem byl celý minulý víkend na výlovu Vrkoče. Tam bylo ryb. Ale abych uvedl věci na pravou míru, já si rybu nedám, dokud mi ji někdo nestrčí pod nos. A zpracovanou, samozřejmě. Aby se už nekroutila.


Znáte Míša řezy? Taky se po nich můžete utlouct? I když je tam másla, cukru a čokolády pro celý regiment? No a co, je to skvělé. I když mě to včera nemile překvapilo ještě po večeři, stejně jsem si trochu dal. A dám si i teď, po snídani. Snídaně už ani nefotím, je to pořád dokola.

Jak můžete vidět, nemám zavedený žádný zvláštní jídelniček. Hlavní jídla jsou tím nejmenším problémem, který řeším. Když už, tak se zaměřuji na ty ostatní (snídaně, svačiny), ale i to už považuji jako rutinu. Navíc mé svačiny hodně často vypadají tak, že si skočím do pekárny u školy koupit něco k snědku. Protože mám hlad. 

2 komentáře:

  1. Téda, ty si dáváš do nosu :) ale je dobré vědět, že to člověku, který sportuje neublíží :) měla bych se tebou inspirovat.
    já mám naopak ryby ráda, jen je moc často nemáme v mražáku :D:(
    Rizoto miluju <3 vlastně cokoliv (burgur, špaldové kroupy) smíchané s kuřecím a tunou zeleniny.A sýr, to je jen tečka na závěr ;)

    OdpovědětVymazat
  2. no jo, no, to se někdo má, když si může "nechat uvařit" :D ale jídlo máš super, taky to všechno cos vypsal jím ráda.

    OdpovědětVymazat