pondělí 25. listopadu 2013

Nedělní třífázovka

Včerejší den byl ve znamení pohybu. Někdy si říkám, který den v mém životě není, ale to je vedlejší. Teď jde o včerejšek. Byl totiž trochu odlišný. Začalo to hned z rána, protože jsem si k snídani NEDAL OVESNÉ VLOČKY! Ten šok, hrůza a zděšení. Úplně to ve vašich tvářích vidím. Protože byla doma dobrota a já ji prostě musel vyzkoušet, dal jsem si snídani šampiónů. Po Nesquiku se roste a to já už nechci, takže je tohle skvělá alternativa. Ale včera a dnes mi stačilo, vracím se zpět k ovesné pohodě. Přece jen to zasytí tak o 10000000% více. Ale bylo to dobrý, moc. Jedli jste to někdo?


1 fáze - nohy
Po již zmíněné snídani jsem se vydal do fitcentra. Protože si ve škole nemůžu zacvičit dřepy (není tam volná osa), tak to bylo jasné. Škoda, že mě po těch dvou měsících bez dřepů chytaly takové křeče do hamstringů. Ani tam nebyly takové váhy. 100 kg dřepuju bez problému, tak mě to celkem zklamalo. A protože jsem hrozně nerad zklamaný, zbytek tréninku byl ve zběsilém tempu. Žádné křeče už nepřišly, takže se dnes bojím každého vstávání, jak mě ty nohy bolí.

2 fáze - kliky
Odpoledne přišla na řadu druhá fáze tréninku. Šlo o různé variace a kombinace kliků. Ať už druhů nebo počtu opakování. Jako, dělat půl hodiny v kuse kliky není žádná sranda. A taky mě z toho něco bolí na hrudníku a nemůžu se pořádně nadechnout. Ale to jsou malé věci. Napumpovalo to parádně a hrudník ani ramena nemusely nohám závidět ten ranní trénink.

3. fáze - běh
Večer pak přišel na řadu klasický výběh. Nefungují mi sluchátka (teda, funguje jedno, což je v podstatě to samé). Takže se mi ani moc běhat nechtělo. Bez té muziky to není ono. Hrůza, jak si člověk na něco takového zvykne. Ale nakonec to nebylo tak špatné. Musím využít toho, když můžu běhat tam u nás, protože v Ostravě je to jak v plynové komoře.

Tahle třífázovka nebyla plánovaná. Dokonce jsem si spíše chtěl dát takový "volnější den". Tomu pohybu potom odpovídalo i jídlo. Jde na mě mikulášská nálada a hrozně mi chutnají perníky. Úplně obyčejné s ovocnou náplní. Tak jsem včera snědl čtyři. Ups. Celkově se nám blíží Vánoce a já můžu s klidem říct, že se těším. Na všechno cukroví (i když jím prakticky jen linecké, ale ve větším množství).

18 komentářů:

  1. Cože? Nedal sis vločky? Koncis u me Davide!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ne dobře, ted vážně.
    Fakt mas můj obdiv, já bych dala s bolesti jednu tvoji fázi, a cely zbytek dne už bych se jen pyšnila jak šikovná jsem :-D o třech ani neuvažuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V minulém příspěvku taková krásná slova od Tebe a teď tohle! :'( :D Však od zítřka už se ke kaším zase vracím. Nezlob se. :( :D
      A určitě bys to zvládla taky. To jen tak vypadá, že je to náročné, ale mezi fázemi jsou nějaké pauzy. Tak si tělo odpočine. :D

      Vymazat
    2. :D Tak se mi to líbí, poslouchá!
      No.. já doufám viď :D třeba se k tomu jednou odhodlám.. jednou!

      Vymazat
  3. V Ostravě je to jak v plynové komoře :D Musím ti pochválit ty fotky z minulého článku :) Ty si ty perníky můžeš dovolit! Vypadáš dokonale ;) :D Já třeba linecké nesnáším. Brr.. :D Ale zase bych se mohla ujíst vanilkových rohlíčků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ty kliky teda nedala :D Fakt ne... :D

      Vymazat
    2. Děkuju za pochvalu :)) No, abych ale do příštího roku nenakynul. :D O Vánocích to celkem hrozí. :D Jinak proti vanilkovým rohlíčkům teda taky nic nemám... :D

      Vymazat
  4. Chápu, že běh bez sluchátek je na pytel. Bez nich bych taky neběžela. ;) A perníky... jen si dej. Ty můžeš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak si člověk zvykne na tu muziku... Navíc tu ani není pořádně co poslouchat. :D Jen auta kolem cesty, řeku... ptáčci už necvrlikají... :D

      Vymazat
  5. Mě běhání samo o sobě moc nebaví, proto běhám jen intervaly. Ale jako odreagovačka to je fajn, samozdřejmě se sluchátkama!:D
    Ty Granko cerealie jsem nikdy neochutnala :( ale koupit si je nemůžu, protože bych je celé snědla:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já běhám moc rád, hlavně kvůli psychice. Člověk může úplně vypnout a jen běží a běží... :) Klidně je celé sněz, já myslím, že z toho nepřibereme. :D Nějakých pár čokoládových hvězdiček nás neohrozí. :D

      Vymazat
  6. Šílenec....:D
    Granko jsem taky neochutnala a fakt to nehodlám zkoušet, potom bych je musela jíst pořád. :D Lepší nevyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jsou fakt dobré.. :D Já si je dávám hlavně ráno, to mi neuškodí vůbec nic. :D

      Vymazat
  7. Tyjo taky jsem cvičila včera nohy :D Kvůli soutěži jsem nebyla 4 dny v posilovně, měla jsem už absťák tak jsem se zase pěkně zřídila no :/ Obdivuju že jsi po tom dal i běh :D
    A po tréninku hrudníku se mi taky někdy divně dýchá, tak jsem ráda že nejsem sama :D Jinak já měla na snídani místo vloček rýži s masem, tak na tom ještě nejsi tak špatně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tady ani nemám co říct. :D Nebo napsat. Ty nemusíš vůbec nikoho obdivovat, protože tady se obdivuješ ty! :D Jak si to všechno zvládla a ještě zvládneš. :)) Nejsem sám, co si skřípe hrudník? To rád slyším. :D Založíme nějakou partu. :D
      A kdybych měl snídat rýži a maso, asi bych z toho měl trauma ještě půl roku. :D

      Vymazat
  8. PROČ vypadáš tak dobře a přitom jíš takové věci? Né že já bych je nejedla...ale nevypadám tak dobře! :D
    Jinak linecký zbooooooožňuju takže se jihc u nás na Vánoce dělá vagón,a už na mě jde také ta mikulášsko-adventně-vánoční nálada takže každej den brečím že už chci cukroví načež si koupím něco těžce perníkovýho nebo cukrovíčkovýho (protože to loňský cukrovíčko,co jsem si syslila v mrazáku,ve mně zahučelo už dááávno:/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jen tak vypadá na fotkách. :D Ale děkuju moc :)
      Konečně někdo, kdo ujíždí na lineckém. Spřízněná duše. :D Já už se toho nemůžu dočkat, to bude zase žranice a pohoda. :D

      Vymazat
  9. Myslím že nezdá:D Tu pohodu ti přeju, u nás to tak asi moc nebude, protože když se sejde celá rodina, je z toho většinou průšvih:D A s tím lineckým - taky jsem ráda, že se konečně našla spřízněná duše, která se k tomu navíc veřejně přizná, a to si představ, že v mým okolí snad není nikdo by měl linecký rád a dokonce ho někteří RÁDI NEMAJÍ!!! :OOO

    OdpovědětVymazat