pondělí 18. listopadu 2013

Studentské prostřeno #2

Další várka úplně obyčejných jídel, které ale splní svůj účel na sto procent. Nejsou to žádné kulinářské speciality, ale jde o to vám ukázat aspoň něco z mého obyčejného jídelníčku.


Tohle je zrovna sacharidová bomba v podobě malinových knedlíků. Po cvičení ideální záležitost, na večeři bych už si to asi nedal. Jsou hrozně malé a člověka to zasytí jen na krátkou dobu. Takže kromě toho, že je to dobrý a sladký, na tom nic není.


Pšeničné tousty se šunkou a sýrem, někdy i s trochou kečupu nebo rajčat. K tomu zelenina a večeře je na světě. A opravdu to dokáže zasytit. Bílé tousty už bych nejspíše nesnesl, takže je tohle vítaná varianta.


Míchaná vejce se šunkou a okurek - ten cpu všude hlavně proto, že je ho tu prostě hodně a přece to pak nebudu vyhazovat. Počet vajec je většinou tak 5-6. Ideální počet a podotýkám, že jindy než na večeři bych si to nedal. Ne, že by to bylo během dne špatné, ale už to mám v hlavě tak nějak nastavené.


D'Artagnan a tři mušketýři aneb nejoblíbenější svačina už hrozně dlouhou dobu. Tvaroh Milko smíchám s půlkou obyčejného tvarohu a tohle si dám na svačinu nebo na večeři. Je mi to jedno. I v tom nejvíce přísném období jsem tohle večeřel a nikdy mi to neuškodilo.


Buchty, bábovky! Království za ně! Jsem velkým fanouškem všeho sladkého pečeného (suchého). Před nebo po cvičení či dopolední svačina. Bohužel se mi do mé svačinové krabičky vlezou jen čtyři kousky. Ale i tak z toho mám vždycky radost.

Jím jako každý jiný člověk. Je fakt, že si na oběd do mekáče nezajdu a kdybych každý den nechodil kolem nákupních center, ani o jeho přítomnosti nevím. Tady jde ale hlavně o to, že člověk se může stravovat normálním způsobem, něco k tomu samozřejmě dělat a funguje to. Nejsem kulturista, ani účastník nějakých jiných soutěží. Jsem student, který se chce levně, dobře a hlavně zdravě najíst. Tak se s tím musím poprat.

Co vy, taky se perete podobně?

6 komentářů:

  1. Teeeda, tady se to změnilo k nepoznání. :)) Příjemná změna!
    Ty knedlíky bych si teda dala! ♥
    A pečené sladké dobroty mám také moc ráda. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo to změnu, já už tu zelenou nemohl vystát. :D Děkuju. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky. :) I když jsou to spíše takové rychlovky.. :D

      Vymazat
  3. Super změna, jen mi chybí ta fotka v záhlaví! :D A jídlo se mi líbí, a to moc. Tousty miluju. Pár let zpátky figuroval kečup, salám (vysočina, nafackovat si :D) a plátkový sýr, dneska už jsem trochu originálnější a zkouším různé variace sýrů a kvalitní šunky + klidně rajčatové nebo bazalkové pesto. Nebo mi chutnají i nasladko zapečené s bílým jogurtem, arašídovým máslem, banánem a skořicí.

    OdpovědětVymazat
  4. Docela dlouho jsem tápala, na jaké stránce že jsem se to ocitla...:D Super změna! Miluji jednoduchost!
    Jinak já pečené sladké moc nemusím, ale do Mekáče chodím už jen na kafe, ale mám podezření, že i to nebude úplně košér.:D

    OdpovědětVymazat