pátek 8. listopadu 2013

Upper body pump


Dnes žádný obecný článek o tom jak improvizovat, jak cvičit, dýchat nebo žít. Dnes je tu ukázka tréninku, který jsem jel dnes ráno a musím říct, že dal pořádně zabrat. Fotka je vyfocena v průběhu tréninku.


Princip tréninku je jednoduchý. Máte před sebou tři kola, které musíte splnit. Časově limitování nejste, ale je fajn to vecpat do nějakého rozumného intervalu a neulívat se. Každou partii procvičíte třemi cviky, ale ty nepůjdou hned po sobě. Takže odcvičíte celé tělo po jednom cviku a pak se vrhnete na druhé kolo a zase znovu. Nejde tu o zvedání maximálek, ani trhání rekordů. Váhy nakládejte s rozumem, ať zvládnete patnáct opakování (v první sérii určitě). Na druhou stranu, nenakládejte si zbytečně lehkou zátěž. Tohle je kapku složitější trénink a tak trochu se od cvičícího čeká, že bude vědět, jak na tom u kterého cviku je. V druhé sérii se nic nestane, pokud bude opakování trochu méně (když si naložíte větší váhy), ale snažte se vydržet co nejvíc. Ať to stojí za to.

Tak si můžete vzít inspiraci a třeba trochu okořenit ten váš trénink. Já byl po tomhle celkem vyřízený.

2 komentáře: