pondělí 4. listopadu 2013

Z deníku studenta #2


Ahoj všichni.

Ráno jsem si dal do nosu. Ovesná kaše jako vždy, ale tentokrát ještě doplněna Míša řezy.


Ale zasloužil jsem si to. Hned ráno byly v plánu záda a ramena + ve škole gymnastika. A to už je dost pohybu. Taky mi v tom všem pomohla vanilková kola, protože jsem jí nějak přišel na chuť. Aspoň jednou měsíčně si tu půl litrovku koupím. Přes den potom nějaké to pečivo a konečně "poloteplá" večeře. Tu mám i vyfocenou. Hotovo asi za deset minut a člověk se u toho stihne i osprchovat.


Co jiného dát do rubriky "já", než sebestředný výkřik do tmy. A třeba nějakou tu aktuální fotku. Kdysi jsem to dělal pravidelně, ale pravidelnost má u mě nepravidelný vývoj a pak to tak dopadá. Dneska bylo ráno úplně prázdné fitcentrum a to znamená jediné. Možnost focení bez divných pohledů lidí okolo. Tak jsem se teda blejsknul, ať mám něco na památku. Spíš je to zase taková "kontrola" jestli nekynu a podobně. Pro klid v duši. Moc se nevážím (nemám kde) a jediná váha je tedy zrcadlo. A ta nejlepší váha.




















Takže si ukládám do deníčku a připisuji, že tohle byl listopad 2013. Já na sobě teda zlepšení/zhoršení pozorovat nemůžu, protože se vidím každý den a tak nějak se mi to ztrácí. Ale snad to není žádná hrůza. Taky chodím cvičit sám a těch pitomých fotek v zrcadle se asi nezbavím. Třeba někdy najdu pařtáka/parťačku. Zatím ale pusto.

Užívejte si pondělí

David

11 komentářů:

  1. Mííííša řezy!! Miluju je :)
    Super článek, máš super figuru!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-P pekla maminka nebo uz jsi povysil na takoveho profi kuchare? :-D neboj porad vypadas k svetu a i lip :-D nez to :-) :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminka O:) Ale náhodou, kdybych chtěl, upeču taky! :D A díky, jsi moc hodná :))

      Vymazat
  3. Skvělá práce, jsi důkazem, že člověk si vždycky dokáže udělat čas ať už na přípravu jídla nebo na cvičení.... Vážně, máš mé uznání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Dominiku. Ať to pořád tak dobře cvičí a píše! :)

      Vymazat
  4. Úplně vidim jak děláš to maso na pánvi a do toho se sprchujes :-D
    Ses kus chlapa, palec nahoru!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak jako.. dalo by se to stihnout, ale pozor na rozpálenou pánev teda. :D A děkuju za pochvalu :)

      Vymazat
  5. Kdybych si měla vybrat čím hřešit, tak to cola určitě nebude :D ale každý má rád něco jiného, hlavně, že si ji vychutnáš když na to příjde :)
    Prázdné fitko jsem vždycky vítala, ale teď potřebuju lidi kolem sebe. Dodává mi to motivaci dát si víc do těla :) a fotit se ve fitku? to by mě ani nenapadlo, nenosím s sebou ani mobil, protože bych ho rozflákala :D to pak až v šatně když je náhodou pusto prázdno :D
    Figuru máš perfektní! vidím spíše zlepšení, tkže buď rád a užívej si dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tím ani moc nehřeším, dávám si to někdy po fitku, to nemůže uškodit. Spíš mi ta vanilka fakt zachutnala. Ale stejně je to na mě hrozně sladký. Proto opravdu jen jednou za čas. :D Já teda už lidi kolem sebe nepotřebuju, nějak je mi spíš asi i jedno. :D A fotit.. fotit se asi nepřestanu, už je to takový rituál, ať mám pěkně měsíc po měsíci záznamy, jak jsem na tom byl. :) A děkuju moc, to mě těší. Užívat si určitě budu, dokud to půjde. :D :)

      Vymazat
  6. postavu máš parádní! hlavně šikmý břišáky, na ty jsem úchyl, ty máš krásný :) ale ono s tvým jídelníčkem je jasné, že tuky nemáš (z čeho bys je vzal, že), tak jsou ty svaly krásně vidět. Jen tak dál, seš dobrej!

    OdpovědětVymazat