středa 13. listopadu 2013

Z deníku studenta #3

Ahoj všichni,

chtěl jsem napsat něco motivačního, něco co by vám vlilo energii do žil a pomohlo překonat ten dnešní chmurný den. Nějak z toho ale sešlo, na sepsání motivačního článku mi dnes chybí motivace. A na rozdíl od ostatních, tohle počasí mám rád. Zvlášť, když jsem doma a mám volno. Nebo spíš dělám celý den věci do školy. Ale to je vedlejší. Není to práce. To je ten hlavní rozdíl. Mám tu hned dvě strany studia. Nahoře je ta sportovní, dole jazyková. Obě jsou fajn.


Sice mi to dnes zabralo celé odpoledne, ale v žilách mě hřeje vyhlídka volného víkendu. Po čtyřech měsících!!! Od července jsem ještě nic takového, jako je volný víkend, neměl. Takže chápete, proč jsem ve velkém očekávání. Sice to bude zase hlavně škola, ale aspoň trocha času vyjde i na jiné věci. Třeba cvičení.
Tento týden jsem byl zatím jen dnes. Včerejší večerní výběh byl fajn, ale není to posilovna. Do konce týdne hodlám cvičit intenzivně. Ať nezlenivím.

Před a po výběhu. Jde to poznat? Klasika.
Čepice od hodné spolubydlící a mikina, aby mě bylo vidět.
Začíná být venku pěkně chladno.
Je mi jasné, že informační hodnota tohoto článku je nulová, ale brzy se chystám zase sepsat něco chytrého. Všechno bude. S jídlem jsem na tom teď velmi dobře. Jím nepravidelně, jak dostanu hlad, ale aspoň je to opravdu jídlo a ne jen kusy pečiva (nic proti nim, kolikrát mi zachránily oběd). Že bych to mohl i vyfotit si vzpomenu pozdě, většinou po jídle. Ale na inspirace ohledně jídla jsou mnohem lepší blogy. Takže šup tam. Mě to baví vždycky jen chvilku. A když mě něco nebaví, nemůžu to dělat. To už víte.

Mějte se parádně.

David

4 komentáře:

  1. Vidím, že máme stejný program dokonce i téma učení...teď ležím v anatomii od rána do večera, vlastně pořád když nejsem ve škole/ posilce...kosti ruky jsou to nejhlehčí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zlaté ručičky.. :D Když si vzpomenu na lebku... :D

      Vymazat
  2. Spolubydlící má stejnou čepku jako já. :D Chválím.
    A Kryl <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím pochvalu. :D A Kryl je jasný, to ani není školní četba. To je prostě moje četba. :D

      Vymazat