sobota 28. prosince 2013

Proboha už dost!

Už se mi o tom jídle pomalu i zdálo. A to je co říct. Většinou se mi zdají různé noční můry. Sny o jídle patří do stejné kategorie. Jsou Vánoce, takže se můžu vymlouvat na to. Je to jen jednou do roka. Další možnost výmluvy. Všechny jsem je využil. Do puntíku.

Návštěva babiček je dobře zakamuflovaná past na vnuka. Jak jednou přejdete práh jejich bytu/domu, tak končíte. Když ono to tak dobře voní. Pak vás připoutají řetězy k židli, nechají vám volné jen ruce na vidličku, nůž a popřípadě lžičku. Aspoň takhle mi to připadalo posledních pár dní. Taky má vaše babička bezedné hrnce plné jídla, nekončící mísy naskládané cukrovím a nápoje, kde v jedné sklenici je více cukru, než co normálně přijmete za týden?

Dej si, ono ti to neuškodí! Jsi hubený jak tyčka. Díky babi, tohle chce člověk po dvou letech cvičení slyšet. Dívej na ostatní, jak jim chutná. Ale ostatním je deset let, těm je úplně jedno, co sní. Koukej, brácha si taky pořádně naložil. Ale brácha je v objemu? Co že mu je?! Ale nic babi...

Dobře, teď už si trochu vymýšlím, ale v mé hlavě to nějak podobně vypadalo. Prostě horor, peklo, drama. Ale všechno to bylo hrozně dobré. Naložené maso, salát, cukroví a další hrozně zdravé věci, které si člověk o Vánocích dopřeje. Ale byl i losos!


Teď už je to o moc klidnější. Pomalu se vracím do starého režimu. Abych pravdu řekl, stejné množství jídla, jako jsem snědl za poslední čtyři dny, sním teď tak za dva týdny. Naučil jsem se jíst střídmě, s rozmyslem a právě proto na mě asi to množství zapůsobilo takhle. Před dvěma lety by mi to přišlo úplně normální. Bylo by to prostě jen "trochu víc jídla". Nom nom nom nom nom!!


A teď, když už nemám plnou pusu jídla a umaštěné ruce, se můžu konečně zeptat, co bylo pod stromečkem. Já dostal samé pěkné věci, to je jasné. Musím hrát trochu překvapeného, ale když je člověk celý rok hodný tak jako já... (:D) Co jste dostali?

My si s bráchou nadělili trochu netradiční dárek. A hnusně narcistický, sebechvalný a všechno. Ale prostě jsme to chtěli. Pověsíme to mamce někam, aby neustále věděla, že nás má. I když to asi ví moc dobře a nepotřebuje k tomu nějaké fotky. Rozměr 50 na 50, ještě přijde ořezat a hodit do nějakého rámečku.


A protože máme venku krásných 15°C, je to jako dělané na procházku. Se vším tím snědeným jídlem se nemusím bát, že by mě to odfouklo. Protože tam zase fouká jako blázen. Zajímavá zima. Tak si užívejte poslední dny roku 2013 a ať se daří!

18 komentářů:

  1. já jsem dnes využila počasí a šla si zaběhat. Super:) jinak Vánoce jsou jen jednou do roka, letos jsem si ale povolila jen uzdu na Štědrý den. Kluci mají ale lepší spalování a tak to určitě zase brzy vycvičíš;) Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, to vycvičíme všichni, toho bych se určitě nebál! :)

      Vymazat
  2. O jídle mi ani nemluv. V posledních dnech mi lezlo až ušima. :D Ještě dnes při pohledu na tác s cukrovím je mi zle. :D Sežrala jsem toho tolik, že to radši ani nebudu počítat. :D Začalo to smaženým kaprem s bramborovým salátem, další den hned husa se zelím, potom zase vepřo-knedlo-zelo. Luxus! :D
    Jsem ráda, že už to skončilo a také najíždím na svůj režim. Zatím to jde ztuha, byla jsem ty 3 dny zvyklá cpát se cukrovím hlava nehlava, takže ještě něco uzobnu, ale už se zase ovládám a výmluvy typu "Jsou přece svátky." házím za hlavu. Ještě jsem se snažila si to okecat tím, že přece do konce roku bych ty "hody" mohla prodloužit, ale můj žaludek by se asi zbláznil. :D
    Pod stromečkem jsem našla takovou tu vánoční klasiku - kosmetiku, oblečení, nějaké peníze a tak. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže nejsem jediný? Super. :D A tolik zelí a knedlíků jsem neměl za celý rok, co předchozí týden. :D Já už taky nemůžu nic prodlužovat... jako zítra si ještě dám něco, ale jen střídmě. Přežírání dost, fuj. :D

      Vymazat
  3. :D :D mě se zase zdálo, že padám na hubu :D sny o jídle už mě naštěstí přešly. Jinak ano, máš pravdu. Babičky jsou čarodějky a přijde mi, že mají mísy ve stylu ubrousku prostři se :D Ale tak.. Stejně se za chvilku vrátíš do té rutiny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se pomalu i vrátil. :D :) Teď jen, abych v ní zůstal. Ale to nebude problém, protože z toho, co bylo, mám jen ty noční můry. :D

      Vymazat
  4. Jsme na tom stejně :D Až na to, že já se do své rutiny vrátím až tak 6. ledna, neboť odjíždíme na silvestrovskou chatu :)...Ale už se na ni těším. Bylo fajn si dát na pár dní oraz a cpát se dobrotama hlava nehlava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď, nebo 6. ledna, to je jedno. Hlavně, že to přijde. Tak pořádně užívej i Silvestra! :)

      Vymazat
  5. Pritakavam s ostatními, mně to jidlo od večera 23. do odpoledne 26. doslova pronásledovalo!!!
    Naštěstí tělo je kamos a pěkně se s tím vypořádalo :D
    Ale na druhou stranu včera pekne při workoutu trpělo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo nás to v hledáčku oba. :D Tělo je kámoš - to je super. Moje tělo je taky kámoš. :D Ve fitku to šlo znát, ale o to líp. :D

      Vymazat
  6. Jeee to je hezký dárek :) Kdyby na vás zapomněla ... :D :)

    A s jídlem souhlasím, ale doma je to děs, béjím se, že mě bude pronásledovat až do Nového roku :/ :D Ale procházky taky praktikujeme a já i nějaké to cvičení, tak ty výmluvy na mě asi víc zabírají... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I kdyby pronásledovalo, tak pozítří to už skončí! Takže v pohodě. :)) :D A jak jsou procházky, cvičení... nevidím problém, proč si nedopřát! :)

      Vymazat
  7. :-D ten název článku
    No, nezbývá mi než souhlasit.. Ještě že už je konec a já už se zase dostávám do starých kolejí.
    Návštěvy u babiček jsou asi všude stejné.. a jídlo tam se prostě neodmítá..nenene, vždyť "pro jednou se přece nic nestane" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Pro jednou" .. :D Tohle babička dokáže říct i stokrát za rok. :D Ale dobrý, je to za námi! :D

      Vymazat
  8. u nás vůbec nefouká. TO já jídlo o Vánocích neřešila, prostě jsem jedla tak jako vždycky. Moje babička cukroví nepeče, jelikož má cukrovku a prý by se neudržela neochutnávat. Stejně cukroví nejím, ale otynhle Vánoce jsem objevila úžasnou chuť kapřího mlíčí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapří mlíčí? Musím si najít, co to vůbec je. :D A neřešit je ta nejlepší věc, co může člověk udělat. :)

      Vymazat
  9. Nedá mi to a musim Ti něco říct - Hezčí bráchy jsem neviděla (dobře, možná to je tak, že si teď hezčí ani nedokážu představit, protože sem ohromena :D). Mamka musí mít velkou radost.
    Mě Ježíšek nadělil notebook, na který jsem čekala jak na dar z nebe (? :D). Ale letos byly Vánoce, aspoň teda pro mě, vyjímečnější, než kdy předtím. Poprvý jsem nehnala celou rodinu, ať do sebe to jídlo hodí a ať už sedíme u stromečku a podáváme si dárky. Letos jsem byla tak nějak vděčná, že ty Vánoce můžu strávit právě s nima :) To byl asi největší dárek pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc, tolik chvály si ani nezasloužíme. :) :D

      Noťas na Vánoce určitě potěší, o tom žádná. Proti tomu bych taky nic neměl. :D Ale jak říkáš, to s tou rodinou je k nezaplacení. Nad to žádný dárek není. :)

      Vymazat