úterý 24. prosince 2013

Šťastné, veselé a větrné!

Ahoj všichni,

dlouho byl klid a dlouho zase bude, ale aspoň dneska jsem si našel chvilku, abych tu něco napsal. Nečekám, že si to vůbec někdo přečte, protože o Vánocích má člověk spoustu jiných aktivit, než sedět u počítače. Naše dnešní aktivita byla celkem větrná. Abychom si aspoň trochu zacvičili, přikradli jsme se na hřiště, které bylo samozřejmě zavřené. Ale tiše, jak si tohle přečte školník, bude zle...



Jediný problém byl (je) vítr. Dneska tam opravdu neuvěřitelně fouká. Chvilku je to sranda, nechat se přetlačovat a běhat proti němu. Po chvilce se z něj ale stane hrozný otrava a dokud se neschováte, nezlepší se to. Ale když už jsme tam byli, tak se šlo cvičit. U shybů nás to rozhoupalo, pokusy o vlajku byly opravdu zábavné, protože jsme opravdu "vláli".



Co vám budu povídat, trénink celkově byl spíše jen taková sranda. O Vánocích to člověk nemá přehánět. Včerejší trénink v posilovně byl o poznání drsnější, takže se rozhodně neflákám. Jak si užíváte dnešní den vy? Já si jdu uvařit kafe, sednout si a zvednu se až k večeři. Tím končím. Tady se ozvu nejspíš až někdy ke konci roku, protože je toho naplánovaného nějak moc.

Chci vám hlavně popřát šťastné a veselé Vánoce. I když to počasí venku moc vánoční není, za chvilku bude tma a stejně nepůjde nic poznat. Spoustu krásných dárečků pod stromečkem a hlavně to oslavit v kruhu těch nejbližších. A nebojte si pořádně nandat toho bramborového salátu. Já na to myslím celý den!


9 komentářů:

  1. Bramborový salát je moje láska a těším se na něho úplně celý den :D :D :D
    Kapr, to je fajn, ale pro mě je opravdu chuťovkou ten salát!!!
    Mňam :D
    A já kafe právě dopila :P a hned bych si dala další!!
    Veselé Vánoce i Tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se pustila do cukroví :D Ale tak přiměřeně. Doufám, že u přiměřenosti to skončí a dál už nezajde :D Jinak jsem ten vítr také ráno zpozorovala. Fakt otrava, když mi z něho slzely oči.. Hezké Vánoce! Užij si je se vším všudy! (a těším se na konec roku, až se nám zase ozveš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také přeji nádherné Vánoce! :) Dneska jsem už sežrala talířek cukroví a k tomu jsem si dala pořádnej (neošizenej) grog. :D No, mazec! Dneska se může vše! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky :D ja včera behala, dnes mám odpočinek.
    Veselý Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky jste si zacvičili! :D
    Na salát se taky těším, za chvilku se do něho už pustím 3:)
    Hezké Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  6. to u nás nefoukalo. Tu vlajku chci taky někdy dokázat, je boží.

    OdpovědětVymazat
  7. Na té vlajce je ten vítr vážně poznat :))) Doufám, že si Vánoce taky užiješ :))

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký vlajky, možná by ČR měla popřemýšlet o změně;) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tomu říkám povedené fotky :D Bez poctivého bramborového salátu by to nešlo O:) :) Krásné svátky i tobě :)

    OdpovědětVymazat