pondělí 16. prosince 2013

Vánoce?

A je to tady. Zase po roce období plné sladkého cukroví, bramborového salátu a jiných pochutin. Celkem těžké odolat, co? Hrozně rád bych vám poradil, jak se vyvarovat nějakému tomu zhřešení. Jenže to by vůbec nesedělo k tomu, co teď dělám. Píšu článek a cpu se lineckým cukrovím.


Období mezi Vánocemi a Silvestrem je asi jediné, kdy je mi úplně jedno, co a kdy sním. Opravdu se nehodlám trápit a koukat na všechny okolo, jak si dávají cukroví, různé vánoční dobroty a klasickou štědrovečerní večeři. Budu si jíst, co budu chtít. A nikdo mě nezastaví!

On totiž ani není problém v tom, co vlastně sníme. Na čem opravdu záleží je to, KOLIK toho sníme! Jak se neumíte udržet a budete se cpát po kilech syrovým těstem (což já někdy umím), tak to asi nedopadne nejlépe. Pokud si nedokážete dát k večeři přiměřenou porci salátu, ale sníte celou misku, taky bude někde problém. To ale platí po celý rok, takže nic nového. O Vánocích je prostě jen trochu více lákadel všude okolo.

Já osobně přes vánoční svátky cvičení rozhodně nevynechávám. Právě naopak. Po hrozně dlouhé době budu mít konečně nějaké volno a čas pro sebe. Takže si budu cvičit, skákat, hopsat... co mě napadne. I proto mi nějaký volnější režim a sladké cukroví asi neuškodí. Asi. Co já vím, já na sobě změny nepoznám. Teda, pokud bych přibral deset, dvacet kilo, asi bych zpozorněl. Ale takhle? Já nevím. Jediné co vím, že jsem se ani nestihl zajít ostříhat.


Takže jsem se postupně dobral k tomu, že o Vánocích to není až zase tak jiné, jako jindy. Cvičím, jím, mám se fajn. Ujíždím na lineckém cukrovím (za to může mamka, ne já) a kávě. Dohromady to tvoří tak parádní kombinaci, že je škoda toho přes ty Vánoce nevyužít. Jak se připravujete na Vánoce vy? A jak se vůbec perete s tím jídlem a dobrotami? Nejjednodušší je to asi neřešit, ale je mi jasné, že ne každý to tak bude mít. Já se teď odebírám zase k učení, protože zápočtový týden je v plném proudu. A zatím neumím vůbec NIC! Kdo ten pocit zná taky? 



16 komentářů:

  1. Haha, zítra kompozice z němčiny.. Who cares :D Hlavně, že jsem si dnes dala do těla.
    Já budu mít letošní Vánoce trochu přísnější, ale zato si je snad užiju víc než kdy dřív, bez přejídání, depresí a úzkostných stavů. Do posilovny budu chodit taky a plánuju to i na 24. ráno, protože nesnáším ty stresy, které mamka dělá při vaření. Stromeček nazdobíme už 23. večer a bude. Jinak linecké nesnáším. Brr :D Ale to nic nemění na tom, že vanilkové rohlíčky a ořechové košíčky miluju.. Kdo ví, jak ty Vánoce u mě dopadnou :D Já myslím, že mooc dobře, protože pod stromečkem najdu rukavice na posilování, protein a zástěru na vaření :D
    PS: víš že bych za ty břišáky vraždila ne? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno se zvládne! :D My tu máme fitko o svátcích zavřené, takže to vidím asi na hopsání s Shaunem u počítače. :D
      Jaké břišáky, kde? O:) :D

      Vymazat
  2. Co se týče cukroví, s tím problém nemívám - nikdy jsem na něj moc nebyla (možná také proto, že maminka moc nepeče a kupované mi nechutná :D). Cvičit budu určitě jako normálně, spíše si to víc užiju - nebude mě tolik stíhat stres z učení :) A na Štědrý den se omezovat určitě nebudu, ráno hezky domácí vánočka s máslem a kakaem, večer tradiční kapří polévka, kapřík a salátek!! Mňam :D A pak pod stromečkem najdu krásnou novou sportovní podprsenku - to bude chuť na cvičení ještě větší! :)

    PS: Na Svoboďáku mají výborné trdelníky, už jsi měl? :P ;)
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady se peče o sto šest, navíc jsem něco dostal i od známých. :D Ale zase se toho nepřejídám. Brzo by mi to přestalo chutnat. Na večeři se taky těším. Mě podprsenka sice nečeká, ale Tobě ji přeju! :D :)

      Neměl. Asi to budu muset napravit. :) :D

      Vymazat
  3. Davčo, mám to naprosto stejně, jídlo o Vánocích prostě neřeším. :)) Snažím se zobat cukroví s mírou (i když občas to jde stěží :D...), ale omezovat se určitě nebudu jak na Štědrý den, tak po dobu svátků. Cvičení také nevynechám. :)) Tak se to snad nějak vykompenzuje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jak člověk cvičí, to jídlo může sem tam uhnout. I častěji než sem tam. :D Aspoň já to tak mám 100%. :D

      Vymazat
  4. Moc hezky napsaný článek. :-) Musím souhlasit, především jde o to, kolik toho sníme.. A o Vánocích to taky nehodlám nějak hodně řešit.. Je to jednou za rok.. A cvičit budu stejně pořád, i o Vánocích! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) To množství je důležité. A nejen o Vánocích, ale pěkně celý rok! :D

      Vymazat
  5. Budu se opakovat, ale naprosto s tebou také souhlasím :) Ale budu se muset hodně krotit, abych to nesežrala úplně všechno :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. :-D jako predvanocni darek by mi meli nadelit rozum a pevnou vuli :-D doufam ze se to obejde bez vetsiho prejidani..cukrovi miluuju <3 :-D nechci se omezovat ale chci jist mirou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Hezký dárek. Ale byl by zbytečný, protože obojí už určitě máš! :D

      Vymazat
  7. no zápočtový týden mě čeká po prázkách, takže už se vidím, jak Vánoce strávím nad učením. Jinak s tím jídlem souhlasím, to že si někdo dopřeje na Vánoce tak z toho nepřibere, je důležité jak se stravuje po celý rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rád, že ho máme už před Vánocemi. Já bych nad tím už pak nechtěl ještě přemýšlet. :D

      Vymazat
  8. Vánoce si chci užít a tak jím vše v přiměřené míře, přeji ti mnoho šťastných chvil a krásně vánoce.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Okamžitá Prsa Výtahy | Tento internetový obchod nabízí vysoce kvalitní instantní prsu výtahy a další príslušenství. My se distancujeme od "vyrobeno v Cíne" prsa výtahy, ale i vyrábet naše výrobky ve spolupráci s 3M. Podívejte se na video, abyste zjistili, jak šikovný je breastlifts jsou!

    Neviditelná podprsenka je: sportovni podprsenka, neviditelná podprsenka diskuze, podprsenka wonderbra, neviditlne podprsenky, podprsenka do šatu, gelova podprsenka, lepící podprsenka, neviditelná podprsenka zkušenosti, podprsenka, samodržící silikonová podprsenka, podprsenka 75b, odprsenka bez ramínek do šatu, neviditelna podprsenka, silikonove podprsenky, silikonove vycpavky do podprsenky.

    podprsenky pro plnejší tvary, tehotenske podprsenky, lemax podprsenky, podprsenky velikost, podprsenky gaia, samodržící podprsenky, divci podprsenky, podprsenky praha, podprsenky sassa, velikosti podprsenky, pruhledná podprsenka, podprsenka bez ramínek, nalepovací podprsenka.
    Neviditelná podprsenka internetový obchod

    Tento internetový obchod je nejlepším obchodem se samolepicími podprsenkami a dalšími doplnky. Všechny naše samolepícími podprsenky jsou vyrobeny z vysoce kvalitní zdravotní pásky 3M. Neviditelnapodprsenka.cz to není pouze samolepící páska, ale zcela transparentní, vodotesná, hypoalergenním lepidlem prilnavá samolepicí podprsenka rozdílná od všech ostatních samolepících podprsenek.
    Neviditelná podprsenka
    Neviditelných podprsenek
    Podprsenka bez raminek

    OdpovědětVymazat