středa 11. prosince 2013

Z deníku studenta #4

Ahoj všichni,

taky máte tak dobrou náladu? Já teda všeobecně bývám málokdy naštvaný, ale dneska si uvědomuji, že mám opravdu podařený týden. Je to celkem v rozporu s tím, že právě teď probíhají všechny zápočty a do školy je toho milión. Ale co, to bylo vždycky. A vždycky se to nějak zvládlo. Možná mi to nebudete věřit, ale hodně energie mi poslední týden brala obava ze zápočtu z volejbalu. Pořádně ho hrajeme až teď, na vysoké. Na střední to stálo za nic a jen jsem si odnesl špatné návyky. Například u nahrávek a přihrávek. Kámen úrazu. Dnes se mi ale úspěšně podařilo zápočet splnit a tím jsem si zlepšil den o 100%.


V pondělí tomu předcházelo úspěšné splnění  zápočtu z gymnastiky. Co si budeme povídat, gymnastika takový problém nebyl. Test flexibility, shyby, šplh po laně bez nohou a gymnastická sestava. Pro někoho, kdo už skoro dva roky v kuse cvičí a naučil se ovládat své tělo žádný problém. Ale ti, co s tím třeba měli problém, se zase vytáhli ve volejbale. Tam jsem byl za neuměla já. Byl, už nejsem! Nebo aspoň ne až tak strašný. A pohodový den nekončí. Kromě učení anatomie (což by mi jindy vadilo, dnes ne), mě dnes o půlnoci čeká premiéra Hobita. Jako velký fanoušek Tolkiena se nemůžu dočkat. Už ať tam sedím.

Hezky mi vychází i posilovna. Zatím jsem byl každý den. Ono je to lepší, než být doma a učit se na zápočty. To počká. Dal jsem si po dlouhé době trochu silovější tréninky a bylo to znát. Další den bylo svalstvo nějaké unavené a nechtělo spolupracovat. Ale muselo. 


A tak nakonec spolupracovalo. Dokonce jsem si musel do školy vytvořit i nějakou tabulku příjmu/výdeje energie. V pondělí jsem přijal okolo 14 000 kj a vydal asi 16 000 kj. Nechápu, jak to někdo může počítat každý den. Ale obdivuji to. Já bych se zcvoknul po pár dnech. 

A hrozně rychle to letí. Ještě nedávno jsem tu psal informace o tom, jak probíhá moje příprava na přijímačky. A příští týden už končí první semestr. Snad budu pokračovat v rozběhlém tempu a zakončím to úspěšně. Nebo něco klasicky pokazím. Ale to bude řešit budoucí David. Já jsem v klidu. Co vy, studenti? Jak probíhají vaše poslední dny ve škole? 


12 komentářů:

  1. Gratuluji k zápočtům :)...Aaa, koukám další blázen, co se chystá na půlnoční premiéru Hobita! :) Jednička se mi líbila fakt hodně (s každým shlédnutím více a více :), tak doufám, že tomu bude podobně i v případě dvojky. S tím počítáním to máme stejné, zkusila jsem to jednou a naposled :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítání je otravné. :D A děkuju moc.:))

      Vymazat
  2. Gratuluju k zápočtu z volejbalu :-)
    Jinak suhlasím - ve fitku jsem taky zatím byla tento týden každý den. Učení vážně nikam neuteče :D
    Ba nee, teď toho moc nemáme, bylo už i hůř.
    Užij si Hobita!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ještě mě čeká test, ale pak bych to měl mít hotové. Ty teoretické části ve sportovních předmětech jsou hrozně otravné. :D

      Vymazat
  3. Jo to znám, období zápočtů a testů, taky jsem ted v jednom kole a nejhorší je, že kvůli tomu nestíhám cvičit, tak jak bych chtěla :/
    Jinak palec nahoru za zápočet z volejbalu, a to jsem přemýšlela, že bych si volejbal pak dala jako C předmět, ale když slyším, jak je to tam už promakaný, tak nevím no :D U nás na SŠ se to taky dost flinkalo a úroven byla ..no, nic moc :D No, raději si dám ten aerobik :D
    A jinak mnoho štěstí k dalším zkouškám/zápočtům ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako, není to žádná sranda, já měl štěstí, že se mi to minule tak hezky povedlo všechno. :D Ale strach jsem měl. :D Aerobik je fajn, dneska jsem měl tu čest na jeden koukat. Hezký. :D

      Vymazat
  4. Hobita si užij, chystám se na něj v pátek. :) A k zápočtu gratulace! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Davide, ty jedeš bomby! :D Ne, ale je dobře že se tak zlepšuješ :) Jen tak dál!
    Já se teď zase pořád učím na kurz a do školy na všechny testy.. těším se až se prolouskám teorií a už budu sestavovat jídelníček :)
    A s tím příjmem/výdejem mě neštvi, já chci taky tolik jíst! :D
    Užij si Hobita!

    OdpovědětVymazat
  6. škoola a zápočty, to je hrůza. I když se sportu věnuju delší dobu, gymnastika mi moc nejde, kotoul vpřed zvládnu a s obtížemi vzad, ale takovou stojku, hvězdu, přemet nedávám. S tím příjmem, když jsem hubla a byla na tom fakt špatně tak jsem počítala všechno a nesměla jsem se dostat nad 1 000 kcal, ale ted už je to v pohodě si myslím, nic už nepočítám, Parkrát jsem to teda ještě zkoušela od tý doby co jsem se z toho kolotoče hubnutí a hladovění dostala, a vždycky když jsem věděla kolik jsem toho snědla, tak jsem dostávala ještě větší hlad. Proto se řídím tím jak mám zrovna náladu jíst, jelikož nevědění je krásná věc a překvapivě mě i více zasytí.

    OdpovědětVymazat
  7. Právě se učím na jednu zkoušku, kterou musím dát, jinak jsem v prčicích. No právě teda zevluju na internetu, ale za chvíli jdu na to. Docvičila jsem, tak jsem plná energie a snad to do té hlavy půjde samo. Musím to dát, jinak se letos s Bc. můžu rozloučit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju k zápočtu z volejbalu :) Popravdě bych byla za neuměla v obojím - nemám problém s jediným míčovým sportem, naopak, ale volejbal, na to jsem teda levá :) A gymnastika? Ze základky ji mám dostatečně zhnusenou, takže zatím bych si s tebou vyměnila snad jen to učení anatomie, abych se zas dozvěděla víc o svém těle :) Držím palce, ať nálada drží nahoře, teď o Vánocích to chce klid a nohy v teple :)

    OdpovědětVymazat