neděle 19. ledna 2014

Na chvilku zpátky

Ahoj všichni,

stýskalo se vám? Mně celkem jo. Bohužel na lyžařském výcviku byl přístup k internetu marný a čas psát nějaké články už vůbec žádný. Je fakt, že z lyžáku už jsem nějaký ten den doma, jenže když si deset dní zkouškového válíte šunky na horách, máte pak co dělat, abyste se stihli na všechny zkoušky náležitě připravit. Učím se, učím, protože pozítří mě čeká jedna zkouška, den potom hned druhá. Žádná sranda, ale nějak to zvládneme. Jako vždycky.

Celkově teď musím ke cvičení a jídlu přistupovat hodně "free". Na lyžáku toho pohybu bylo dost, na to si stěžovat nemůžu. Více jsme šlapali a běhali, než jezdili a sjížděli. Ale i tak to byla jedna z nejlepších akcí, na které jsem kdy byl. Sešla se skvělá parta lidí... a to vlastně úplně stačí. Nebudu tu ze sebe dělat svatouška, pilo se celkem dost a ani já jsem nebyl výjimka. No a co, bylo to hrozně fajn, na nějaký čas "vypnout" a nic neřešit. Když to píšu teď, plně vrácen do reality, tak se mi po tom trochu i stýská.


Pokud vše půjde jak má, od února najedu zase na nějaký ten lepší režim. Jak v životě, tak na blogu. Cvičením si teď akorát tak čistím hlavu, když už mám dost učení. Dnes jsem si byl zaběhat, trochu potrápil břicho a hned bylo lépe. Posilovnu teď nestíhám vůbec, to zase až začne škola. Jídlo na lyžáku bylo nad očekávání, sem tam menší porce, ale vesměs stačilo. Jen tam bylo každý den maso. Maso, maso, maso. Sám jsem zvyklý si ho dát jednou za týden, za dva. Takže bych se klidně obešel bez něj i tam.

Nevím jak moc teď budu psát. Není ani o čem. Že se učím a cvičím, to už jsem napsal teď. A příští týden snad i vypnu noťas a všechny komunikátory, protože zkouška z anatomie rozhodně nebude zadarmo. Držte palce. V únoru to zase rozjedeme.

David

17 komentářů:

  1. Tak hlavně, že jste měli alespoň nějaký sníh a užili jste si to tam :) Mám pocit, že skoro každý vysokoškolák nejí moc maso...což asi dělají ty koleje, takže mě to docela děsí, vzhledem k tomu, že jsem masožrout..ale s tím se asi budu muset srovnat :D
    Tak držím pěsti, ať ti ta anatomie dobře dopadne, musí to být opravdu šíleně těžký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, že vůbec nesněžilo, bylo teplo a tak, jsme si zalyžovali fakt dobře. Ale já nejsem na kolejích, mám podnájem, mohl bych si tu vařit maso klidně každý den. Jen prostě nechci. :D A díky moc, těžký to je, až moc. Ale to se zvládne. :D

      Vymazat
  2. Důležité je, že sis to na lyžáku užil :) Je fajn vidět sníh aspoň na fotce :D
    Držím pěsti na zkoušky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užil, a jak! :D Je to dobře vyfocené, vypadá to, jako bychom tam měli mooc sněhu. Opak byl pravdou. A díky. :))

      Vymazat
  3. držím palce při učení :)
    já už mám anatomii dávno za sebou, ale pořád si živě pamatuju jaký to byl mor..ještě mě čeká zkouška z chemie :/...
    Soucítím s tebou, pohyb je nejlepší odreagovačka :) neboj budu cvičit v posilce i za tebe!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chemii zvládneš a bude klid. Už ať máme po zkouškovém a zase najedeme na trochu klidnější režim. Teď je to jeden velký kolotoč... :/ Dej si i za mě, já to pak doženu. :D :)

      Vymazat
  4. Držím palce :) Ty "abstinent" :P :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ať to vyjde, sama mám zkouskovy a není to sranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sranda to není, ale taky držím palce! :)

      Vymazat
  6. No jasně že stýskalo! Jako holky dobrý, ale na chlapa se mi přece jen dívá líp :D
    Já mám před sebou taky poslední týden, a pak už klid. chviličku :)
    Co se posilky týče, jde mimo mě jako tebe. Nestíhám jí, navíc tam chodí strašně moc lidí (anebo novoroční předsevzetí, znáš to) a to si radši zacvičím pořádně doma. Nebudu lhát, stroje na záda a ruce mi fakt chybí, ale přece to neni na furt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se červenat. :) :D
      Tak ten poslední týden zvládni. Mě čekají ještě dva. Nebo spíše do konce ledna. Únor pak bude ve znamení klidu, doufám. :D
      Já ty lidi ani nezaregistroval, protože jsem de facto byl v posilovně v lednu asi jen jednou... :D Taky mi to hrozně chybí, už ať zase cvičím. :D

      Vymazat
  7. Taky jsem při přípravách na zkoušky musela vypnout počítač, děsný žrout času! :D
    Tak ať se ti zadaří, budu na tebe myslet. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. :) Já doufám, že se odhodlám a fakt ho vypnu. To se nezdá, ale je to těžký. :D

      Vymazat
  8. Taky se šprtám jak to jde, a to víš, že se nám stýskalo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně taky. :)) A držím palce, ať všechno vyjde!! :)

      Vymazat
  9. Přeji hodně štěstí se všemi zkouškami. Moc dobře to znám-když někam tahle vyjedu, obzvlášť pokud je to v dobré společnosti a v kombinaci s pohybem, přírodou a veselými večery-tak se mi pak opravdu NECHCE vracet zpět a najíždět do nějakého režimu :)
    A jak už bylo zmíněno-štěstí, že jste měli sníh, nám bohužel tak nepřálo, jeli jsme v termínu, kdy bylo snad nejtepleji...tak doufám, že se poštěstí alespoň na jarní prázdniny, už mi ty lyže chybí.

    OdpovědětVymazat