středa 22. ledna 2014

Nečíst!

Leden je asi nejvíce proflákaný měsíc, jaký jsem zatím měl. Z pohledu cvičení. Jinak ani náhodou. Zkouškové mám skoro za sebou, chápejte, chybí mi už jen jedna zkouška. Ta nejtěžší. Takže se na příštích sedm dní zavírám, vypínám počítač, zahazuji mobil a učím se. Dobře, tak horké to zase nebude, ale fakt se budu muset trochu snažit. Ne, že bych se doteď nesnažil, ale bude to chtít ještě o trochu víc. A teď už mlčím, protože o škole psát nechci. Chtěl jsem jen, ať víte, že se neflákám. I když spíše psychicky.

Protože chodit do posilovny teď nemá cenu (to zní hrozně depresivně, že?) tak běhám. A někdy si zacvičím doma. Jsem v takovém stavu hibernace. Škola má posilovnu zavřenou, já jsem líný se zvednout a jít si zacvičit do normální, tak se nedivte. Ono mi to ale prospěje, tělo teď dostává zabrat hlavně tím během každý večer. A podle toho vypadá i jídlo. Rozhodně si teď nedopřávám sladké hody nebo vysoko sacharidová jídla. Člověk musí vědět, co si může dovolit. To je jedna z prvních věcích, co se musí naučit.

Abych zdůraznil nedůležitost článku, přikládám fotku fotky sebe,
jak si hraju na písečku. Jen tak.
Od února by to mělo vypadat zase trochu jinak. Bude čas na vypisování tréninků, jídelníčků, jak to bylo předtím. Teď bych vám tu mohl vyfotit namazaný chleba s tvrdým sýrem, namazaný chleba se šunkou... a spousty, spousty kafe. To by bylo terno, co? Každopádně bych se chtěl s novým režimem více zaměřit na funkční tréninky, menší podíl strojů a více se potrápit s vlastním tělem. Dělal jsem to už předchozího půl roku, ale spíše výjimečně. Snad nám ve škole zase zpřístupní gymnastickou tělocvičnu, tam by to bylo fajn.

To je zase spousta keců a žádné použitelné informace, že? Ale já za to nemůžu. Jsem lajdák, nefotím, tak tu ani nemám co dát. A o polonahé fotky z lyžáku by beztak nikdo nestál. Takže se jdu teda zavřít, zkusit se něco naučit, ať nemusím příští rok nic opakovat. Ale to až od zítřka. Dnes ať mi dá škola ještě pokoj, stačila mi ranní zkouška. Jak jste na tom vy, školou povinní čtenáři? Máte hotovo nebo se musíte stále snažit, jako já?


Všem hodně zdaru, ať se daří a nezapomeňte... kredity budou stačit!


11 komentářů:

  1. ty jo já mám zkoušku ještě v únoru, takže snažit bych se ještě měla. Taky doufám že kredity budou stačit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou nám stačit! :D Nám jo, ještě aby stačily škole. :D Tak držím palce, zvládneme to. :))

      Vymazat
  2. Přeju hodně štěstí! Taky mě čeká ještě poslední zkouška, tak snad... :) Musí se nám to podařit! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak taky přeju hodně štětí! :) Pak si napíšeme, jak se nám to podařilo. :D :) Jakože podaří!

      Vymazat
  3. Ja uz mám hotovo! A se cvičením to mám podobně, 4x týdně je žalostný skóre
    To zvladnes :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě čeká to nejhorší v únoru, takže trochu závidím, že už máš před sebou jen jednu;) Držím palce ať to zvládneš levou zadní

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí a pevné nervy!! :) Mě čekají už "jen" státnice a diplomka :)

    OdpovědětVymazat
  6. za týden snad budu mít taky klid a můžu si začít užívat prázdnin :) sice jen 10 dní, ale i to se cení...i když anatomii jsme se prý měli začít učit dopředu už od 20. ledna, pfff, myslím, že na to všichni kašlou :D
    držím palečky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Polonahé fotky z lyžáku? Sem s nima!:D
    Já mám (snad) všechny zkoušky za sebou!!!!! Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat