úterý 28. ledna 2014

Studentské prostřeno #4

Další dávka jídel, které si vařím. Ve zkouškovém jsem rád, že si vůbec udělám ráno tu kaši, takže nějaká nálada na velké vyvařování není. A když už, tak je to rychlé, jednoduché a dá se to jíst. Takové tři důležité body.

Dám to tu hned jako první, protože už je to hrozně trapné. Ale já to tu chci mít, takže to tu bude. Navíc jsem si poslední dobou hodně oblíbil pomeranč, snídaně tento týden vypadala každý den úplně stejně. Na zítřek už mám koupený banán. Protože mám rád v životě změny.


Přivezl jsem si z domu kuře. Jedno celé, velké, mražené kuře. Dokážu se bez masa obejít klidně i dva týdny, a ani pak mi nechybí. Ale když už bylo, tak co s tím. Jako první rizoto. První vám musím vysvětlit, co u mě znamená rizoto. Rýže, maso, jeden druh zeleniny (protože se mi víc nechtělo chystat) a pepř. Kuře peču klasicky na cibuli a vodě, s nějakým kořením. Tentokrát bylo úplně v celku, a protože mám skvělou paměť, vůbec jsem ho nezapomněl vytáhnout z mrazáku. Takže dopoledne trochu rozmrzlo a pak jsem si zahrál na ostravský masakr pří porcování. Ještě, že jsem na bytě sám, takhle to všechno zůstane v utajení. :)) A nelekejte se toho lavoru, ve kterém to je. Ke studentskému bytu patří i studentská výbava a tou se rozumí talířky pro rodinu liliputánů, kteří ani nemají hlad. Vůbec to není mou leností, že jsem si za tu dobu, co tu bydlím, nemohl koupit něco lepšího.



Jsou dny, kdy se mi nechce krájet zelenina. A jsou dny, kdy se mi zelenina krájet chce. Pak to vypadá nějak takhle.


A protože je jedno kuře celkem dost, zbylo maso i do nějakého toho salátu. Jednoduše jen zelenina, maso, balkánský sýr a koření podle chuti. Žádné dlouhé vymýšlení. Esteticky taky asi bez bodů, ale hlavně že to bylo dobré.


Jako další tu mám dnešní oběd. Z nějakého důvodu jsem byl aktivní a měl chuť na něco, co jsem dlouho neměl. Tak padl výběr na zapečené těstoviny s tuňákem, tvarohem, vejcem a ředkvičkami. Ono to dohromady dává zvláštní kombinaci, ale fakt to bylo dobré.



A taková klasická večeře...


Na závěr sladká tečka. A taky tip pro všechny, kdo by mi chtěli někdy udělat radost. Mám rád přesně takový typ buchet. Žádných pět vrstev všeho možného (ale to si taky dám, když nebude jiná možnost). Mám rád tuhle a míša řezy. Dvě nejoblíbenější sladké tečky, pro mě to je teda většinou potréninkové jídlo.


Žádné kulinářské speciality to nejsou, proto se ten článek jmenuje tak, jak se jmenuje. Jde čistě jen o inspiraci nebo o informace o tom, co se mi za tu dobu na stole všechno objeví.

25 komentářů:

  1. ta buchta vypadá parádně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se zrovna chlubím cizím peřím, no... ale taky ji brzo zvládnu! :D

      Vymazat
  2. Vypadá to všechno moc dobře!!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen takové rychlovky, ale děkuju moc :)

      Vymazat
  3. Wau, vypadá to super všechno to jídlo i to rizoto v tom lavoru..:D

    OdpovědětVymazat
  4. V jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ohooo buchtička získává plný počet bodů :D Joo to bych mohla jíst pořád :D zapečené těstoviny jsem dneska měla ale teda s uzeným no :D ale taky byly dobrý i když víc clean by byl asi tuňák :D Noco.. a pomeranč v kaši, jooo to je taky dobréé, ze začátku jsem se toho bála ale byla to chyba :) Jen ten banán je rychlejší oloupat, nic nikde nestříká a tak podobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Úplně, člověk aby měl skafandr, když zpracovává ten pomeranč. Ale krásně to ty vločky dochutí, nemusí to být pořád jen banán banán, no. :D A uzené je fajn, toho bych se nebál. :) :D

      Vymazat
  6. Rychle, chutně, jednoduše..tak to má být :) U nás jednoznačně vyhrávají míša řezy. Pečeme je tak často, až je to trapné :D

    OdpovědětVymazat
  7. Když se chce, tak to jde za všech okolností zdravě a s chutí :) Skvělé nápady, musím říct, že některé kombinace potravin by mě ani nenapadly (jako třeba to s tou ředkví), ale určitě je to dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ředkvičky jsou jedna z oblíbených zeleninových surovin, tak je cpu kam se dá. :D :)

      Vymazat
  8. Dala bych si všechno a nejradši hned teď! :D
    Jak vidím to prkýnko plné zeleniny, tak bych ji nejradši všechnu spráskala najednou. :P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik pěkných barviček, taky na to mám chuť. :D

      Vymazat
  9. nevím jak to chodí na koleji, ale pro mě by byl asi problém si tam uvařit, na kluka dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nevím, jak to chodí na koleji. Tam bych si asi takhle neuvařil. A určitě neupekl. Díky. :)

      Vymazat
  10. Konečně někdo s normálně - ale hezky - vypadajícími jídly! Mám z těch food postů na ostatních blozích vždycky deprese :) Ale ta jednoduchá jídla jsou stejně nakonec nejlepší :) Dala bych si tu buchtu :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten lavor me pobavil! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Na zítřek už mám koupený banán. Protože mám rád v životě změny.... Ty jsi teda rebel:D
    Super fotky, já teď tuňáka nemůžu ani vidět, jsem se ho nějak přejedla. Ale kuře to můžu:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jo Míša řezy, ty taky miluju, ale vždycky z toho olupuju tu čokoládu:D Vlastně ve výsledku z toho ojím hlavně ten tvaroh:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda čokoládu nějak extra nemusím (kromě té vysoko % ráno v kaši), ale tady s tím tvarohem si ji dám vždycky. :D Samo že ten tvaroh je ale na tom to nejlepší. :D

      Vymazat
    2. No já právě čokoládu taky nejim:D

      Vymazat
  14. Míša zbožňuju, jen se u nás doma moc často nedělejí.. Vlastně vůbec můžu všechny buchty, vždycky se musim sakra držet, abych to nesežrala i s pekáčem...
    Do ruzoto cpu většinou třeba jen mrkev, nebo jinou kořenou zeleninu. Mám ráda jednoduchost, zeleninu si dám vždycky radši vedle čerstvou v podobě salátu :)
    Docela Ti patří můj velkej obdiv, je fakt málo kluků, co si s jídlem dává takovou práci...vlastně to vůbec na klukách obdivuju, když se o to nějak hlouběji zajímaj, většina kluků co znám a chodí cvičit jí to, co dům dá a někteří z nich okolo zeleniny akorát tak projdou..

    OdpovědětVymazat