neděle 5. ledna 2014

Z deníku studenta #5

Ahoj všichni,

dnes trochu odlehčíme. Začal leden, začalo zkouškové období. Hned první den jsem si střihl zkoušku z češtiny, tak uvidíme, jak to dopadne. Teď mám až do 21. 1. klid. Relativně. V úterý odjíždíme na lyžák. Čtete dobře, lyžák. Zatím si nejsem vědom, co tam přesně budeme dělat, ale to nechám na organizátorech. Zaplacené to je, kredity za to taky potřebuji, takže mlčím. Jeeeenžeee...

Lyžák od slova lyže. Doslova. Nemůžu si vzít prkno. Grrr. Na lyžích jsem stál naposledy... někdy v minulém století. Nedá se nic dělat, nějak to zvládnu. Běžky. Cože? Tak na těch jsem nestál ještě nikdy. Máme možnost si vybrat z různých skupin. Ostřílení borci do A, obyčejní jezdci B, neumělové C. Nemáte tam nějakou skupinu Z, prosím?


Zatím to ale s tím počasím vypadá spíš na nějaký turisťák. Víte jak, tůry, sluníčko, opalovací krém a tak. 7° na začátku ledna. Jedeme na Bílou, kde se pořád ještě snaží nějak zasněžovat, ale nevím, jak dlouho jim to vydrží. Trasa na běžky je úplně čistá, na procházky jak dělaná. A já se natrápil, než jsem si nějaké běžky vůbec sehnal. Pokud je nepoužijeme, vůbec se nebudu zlobit. Na druhou stranu, když už tam jedeme, aspoň nějaká ta lyžovačka by být mohla.

S tím tak trochu souvisí, že od 7. do 16. 1. to bude trochu improvizované. Vůbec nevím, jestli sem něco napíšu nebo ne, takže se nedivte. Ale ono to u mě není nic nenormálního, půl měsíce se neozvat. Normálka. Poslední dny teda ještě využívám k nějakému tomu sportování. Po dlouhé době jsem měl možnost jít do posilovny i s někým (protože 99% mých návštěv je single záležitost).


Tak nějak jsem se už vzpamatoval z Vánoc a odvykl si všemu cukroví a podobně. Jsem rád, že jsou Vánoce jen jednou do roka. Ale co budu povídat, nějak moc to poznat nejde. Na to, co jsem všechno zbagroval. Uvidíme, jak to bude vypadat po lyžáku. Snídaně, oběd, večeře v ceně. Ale co si počnu bez ovesných vloček ráno? To jako budu snídat co? Noční můra už teď, pomooooc! Chci svoje jídlo, svoje. Ale tak aspoň se na to budu potom více těšit.


 A po lyžáku začne ten největší horor. V jednom týdnu zbytek zkoušek, do každého předmětu minimálně 15 okruhů a vůbec ne krátkých. Ale hodně z vás ten pocit zná určitě taky.


Mohl bych se učit, že? Zkouškové mám o 10 dní "kratší" právě z důvodu toho lyžáku. Nic moc. Proto chodím pilně cvičit, běhat... a dělám všechno pro to, abych ty teoretické zkoušky zvládl. Ještě abych se začal i učit. Pak to bude kompletní. Takže mi držte palce, ať si na lyžáku nic nezlomím (když jsem byl posledně, takové štěstí jsem neměl) a užívejte si jarního počasí v lednu.

David

12 komentářů:

  1. pre scénu z Blackbooks ti dávam velké plus :D, zas som sa pekne pobavila...tak sa drž, nejak to tam zvládneš, ja som na 16dňovú výuku v teréne so sebou ťahala 3 kilá ovsených vločiek,10 tuniakových plechoviek a 2 kilá proteínu a nejak som to zvládla bez ujmy na zdraví, ak nerátame psychickú ujmu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na lyžáku to přežiješ a užiješ si hezky chleba s nastrouhaným eidamem :D takhle sme to měli my :D :D ale v alpách už to bylo ve stylu "vem si co chceš", takže jsem si tam připadala jediná v celku normální :D
    Držím ti palce, ať se ti nestane to samé co mě :D běžky bych i uvítala, aspoň bych si zase pořádně zablbla a spadla na prdel :D :D no, je to jediné, co z těch zimních sportů pořádně můžu :)
    A zkoušky.. Připadám si, že zítra budu maturovat z matematiky :DDD Snad ne..

    OdpovědětVymazat
  3. :D Neboj, jízda na lyžích se nezapomíná :D Vloni jsem na to po xxxx letech stoupla, chvilku plužila a pak to šlo samo :D :P Na byla v Beskydech a sníh nikde :D Joo vlastní jídlo, taky to řeším když někam jedu :D O víkendu razím zas na prodloužený víkend, taky takový kurz a minule to byla samá vánočka, tousty, špegety..noco :) je pravda že pak se budu aspon těšit domů na to zdravější jídlo :D Závěrečné video peckovní :D :P :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych na lyžák jela hned! :)) Moc si to užij.
    Učení jsem o vánočních svátcích moc nedala, tak to doháním teď takovým rychlokurzem. :D Zkoušky mám v úterý a čtvrtek, takže už mi ty termíny docela klepou na dveře. "Zakončím" to v pondělí 13., pokud teda nebudu muset jít na další pokusy. Uff, ať už je po všem. :D
    Také jsem ráda, že Vánoce jsou za námi, po cukroví ani pamatáka. Krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě že já už mám lyžák za sebou, já už mám jen problém být bez kaše u známých :D
    Ale myslim že si to užiješ (i když bez prkna bych byla asi taky nasraná a běžky jsou moji věční nepřátelé, umim se s nima akorát válet na sněhu)
    A zkoušku zvládneš! Levou zadní! (řikám ta, které teď zkouškové a testové začíná a neumí vůbec, ale vůbec zhola nic...)

    OdpovědětVymazat
  6. na běžkách jsem stála 2x a docela mě bavily, na lyžích v životě ne a na snowboardu jednou (katastrofa). zkouškový je děs, taky ho prožívám a prokrastinuju jak nejvíc můžu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Lyžák na výšce, dobrý:) Užij si to tam a věřím, že ty rohlíky a knedlíky nějak přežiješ...:)

    OdpovědětVymazat
  8. hmmm, právě jsem sjela celý tvůj blog, Dobrá práce!

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych na lyže jela hned! A na běžky se těším od listopadu - a furt nic. Dřív mě to nebavilo, ale loni jsem tomu dost propadla, hlavně je to koneckonců levnější než svahy :D Na Bílé je dobrá sjezdovka, já jsem kousek od tama, tak snad jste si i zajezdili, jestli bylo dost nasněženo. I když je to takové divné, lyžovat na kousku sněhu, když je kolem kopno.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak píše Blossom, lyže se nezapomínaj :) Jestli si můžu dovolit jednu malou radu - je to vidět na té fotce a vlastně pak i na videu - cvičíš biceps dost často ve zkrácené dráze pohybu, výsledek je že ti končí kus před předloktím (je tam jakoby mezera). Část vždy samozřejmě hraje genetika, ale jde to poměrně dost ovlivnit :) Snad si to nevezmeš špatně..

    OdpovědětVymazat