pondělí 24. února 2014

Brbly brbly brbly

Ahoj všichni,

mám napsat tak sto tisíc seminárek, přečíst milion knih, naučit se morfologii (doteď nevím, co to přesně je) a v neposlední řadě se třeba i vyspat, protože mám tuhle noc za sebou pouze hodinového "šlofíka". Tak tohle všechno by mělo být na listu nějakých naplánovaných úkolů. Já to tam napíšu, určitě. Ale první musím najít nějaký ten list, propisku... a to dá všechno tak hrozně moc práce, že jsem se radši rozhodl napsat článek. Škola neuteče, to by nám neudělala. Právě začíná třetí týden semestru a já mám pocit, jako bych už teď nestíhal vůbec nic. Ale beztak zase nějak dál prolezu, věřím tomu. :D

Vzpomínka na zkouškové...

Někdo má třeba problém zkombinovat školu a posilovnu. Tento problém vcelku odpadá, pokud máte posilovnu ve škole. Jak všichni víte, není to výbavou žádná extra třída, chybí tam pro někoho úplně základní věci jako stojan na dřepy, volná osa... ale čert to vem. Tréninky jsem přizpůsobil i tomuto prostředí, cvičí se mi tam parádně, je tam domácí atmosféra a co víc si může člověk přát. Když se tak nad tím pozastavím, nikdy mi ani tak nezáleželo na vzhledu posilovny. U nás v Poličné máme krásnou posilovnu, byla tu párkrát na fotkách. Ale nedá se říct, že bych do ní chodil radši, než do naší "rodinné školní". Jaký si to uděláš, takový to máš. A pokud si to uděláš dobře, bude se ti cvičit dobře kdekoliv.


Častokrát jsem přemýšlel, že bych tyhle rozumy mohl vypouštět i někde jinde. Že bych se zkusil nějakým způsobem angažovat trochu více. Když si ale přečtu všechny ty články na internetu, kde se lidem radí, co a jak mají dělat, přechází mě chuť. Tady nejde o to, že by ty články byly nepravdivé. Spíš se někdy sám cítím trochu blbě, protože spoustu věcí tam napsaných jsem neviděl ani z rychlíku. Nehlídám si B/S/T, maso není mé oblíbené jídlo a rýže jako příloha taky ne. O tepové frekvenci vím teoreticky všechno, prakticky pak vůbec nic a nejsem fanoušek suplementů. Žádná z těchto věcí není na škodu, určitě to dokáže pomoci. Ale není to nic pro mě. Já si rád zacvičím, zaběhám, dobře a zdravě se najím. Taky sem tam ustřelím, ať už v jídle nebo někde jinde. Tím vlastně odkrývám veškerá má tajemství.


Jsou to strašně chytré řeči, co? Mu se to mluví, když už cvičí tak dlouho. Si pak může dát co chce a nejde to poznat. No, můžu. No, nejde. A co s tím mám dělat? Je to jedna z výhod aktivního stylu života, sportování a pohybu. Však to určitě znáte taky. Tělo umí odpouštět, pokud se k němu chováte dobře. Přesně z toho důvodu jsem upustil i od takzvaných "žracích dnů", kdy si po těžké dietě nakoupíte sladkosti a dobroty, a pak se cpete a cpete. Žádnou těžkou dietu nedržím a radši si dám trochu častěji, než se pak přecpat všeho najednou po delší době. Ale taky jsem si kdysi nakupoval dobroty. A jak mi bylo špatně. A nikdy jsem toho nelitoval.

Asi to po sobě radši ani nebudu číst, je mi úplně jasné, že jsem skákal od jednoho k druhému. A ani se pak nevrátil zpět. Možná je to nedostatkem spánku, možná nedostatkem kofeinu, ale hlava si prostě dělá co chce. Reklamace teda směřujte na ni, já v tom prsty nemám. Nebo v tom mám vlastně jen ty prsty, které ťukají na klávesnici. Já bych se rád zase ozval dříve, tak to snad nějak půjde. Vy se mějte perfektně, já si jdu uvařit další kafe a stylem ententýky dva špalíky si vyberu, co že konečně udělám do té školy. Držte palce.

David

18 komentářů:

  1. Tak snad se ti vše povede ;) A nezapomeň, že i spánek ovlivňuje výkonnost a učení ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím spánkem mám opravdu problém, snad se to brzy vyřeší. :D :) A děkuju :)

      Vymazat
  2. jaký i to člověk udělá takový to má. To s tou osou bych asi nedala, kdyby to byla opačná situace, že by byla jenom osa a kotouče, tak to jo :D Ty přežírací dny si myslím nejsou nic dobrého na zažívání, ale na psychiku a hormony asi jo. Já si jím co chci, podle toho jak mi to chutná a jak to na mě funguje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen s osou a kotouči by to bylo jednodušší, než bez nich a s plným fitkem strojů. :D Děláš to správně, ale však to dobře víš. :)

      Vymazat
  3. Taky mám spoustu školních povinností, ble. :/
    U mě také není problém s kombinací cvičení a školy, ale musím to zaklepat. :)) Sice si budu muset přivstat, abych si mohla zajít zacvičit do posilovny, a hned poté celý den strávím ve škole, ale dá se to zvládnout. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, ale zatím je neřeším. :D Měl bych... jsem totiž obecně za pilného studenta a tak, ale pššt. :D Já bych si i přivstal, ale nikde nemají otevřeno... Kde je fitko třeba od 05:00? :D

      Vymazat
  4. Pěkné shrnutí, na to se skoro ani nedá nic napsat :)
    Taky miluju svoji posilovnu, i když ta je pravý opakem te tvé (asi znáš Top fitness ve Vítovicích :D).A je pravda, že si každý musí najít tu svou :) já už tam potkávám lidi, které znám jak od vidění, tak občas prohodíme pár slov a připadá mi, že tam patřím:)
    Snad ti učení půjde od ruky, měj se:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Tobě se cvičí jinak... někdy se stavím, ať se můžu mrknout, jak vypadají volné osy a závaží. :D A jasně, jak se ve fitku už poznáváte, je to paráda. Domácí atmosféra nesmí chybět. :)

      Vymazat
  5. zas si prokázal, že tvůj blog jako jeden z mála dokážu opravdu číst! :D vůbec to není skákání od jednoho k druhému (jako to mám například já :D).. já všechno tak teoreticky vím, ale prakticky je to vždy vše těžké skloubit dohromady. právě teď trochu válčím jak to jídlo uspořádat, jak mít dostatek spánku, jak se vše naučit do školy a.. je to náročné :D držím ti palce a spi! je to základ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš sama problém spát a mě posíláš? Tse. :D Ale jo, nějak se zase nahodíme do toho režimu, ono to půjde. :) A chválíš mě moc, ani si to nezasloužím. Stejně děkuju, protože jestli něco zlepší den, je to právě Tvůj komentář. :D :)

      Vymazat
  6. To je fajn, že si najdeš čas na cvičení, já naštěstí školu zatím zvládám úplně v pohodě, ale tohle všechno mě ještě čeká. Nojo, s tím jídlem to máš dobrý, jseš vysokej, cvičíš a ještě k tomu jsi kluk, a to je pak trochu snažší, řekla bych.
    A jinak,moc milej článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, nikdy jsem netvrdil, že to mám složité. Sem tam něco zobnu, zacvičím si.. :D Závidím to zvládání školy v pohodě. Já nestresuju, ale asi bych měl něco dělat. :D Aspoň začít... :) A díky. :)

      Vymazat
  7. Přišla jsem ze školy dala si skvělou véču od maminky a do školy nemusím dělat vubec nic :D Spát pujdu opět před 9 k telce :D Ne nechci provokovat.... Středoškolský život si musím vychutnat :P Přesně kvuli tomu jaký seš, jak ke všemu přistupuješ čtu tvuj blog snad nejraděj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, tohle je ale hnusná provokace! :D Na druhou stranu ta pochvala... no, musím Ti to odpustit. :D Děkuju moc :)

      Vymazat
  8. Som zvedavá ako to skombinujem ja, keď budem chodiť na výšku (už sa to blíži :D) Fakt sa na to (ne)teším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dá se to, neboj! :) Když člověk chce, tak to jde. :D :) Takže to zvládneš. :)

      Vymazat
  9. Odpouští při dobré genetice, někdo se musí hlídat pořád :)

    OdpovědětVymazat
  10. ľudí ako si ty volam "kyselina" :D vsetko spalia :D ... a jasneee :D bez kavy to nejde, mne kava chuti a milujem ked konecne zaberie a mne ide ucenie hned od ruky :) pomaly sa zo mna stava "fajnšmeker" :D robim si len presso zo zrnkovej kavy a tu istatnu ani za kavu nepovazujem, skor ako kakauko :D a ty aku kavu pijes?

    OdpovědětVymazat