pondělí 3. února 2014

Konečně hotovo

Ahoj všichni,

musím tu samolibě napsat, že už mám konečně prázdniny. Nejsou nijak dlouhé, ale do 10. 2. pořád ještě času dost. Všechny zkoušky jsem úspěšně splnil, dokonce ani ten průměr nemám nejhorší. Takže celková spokojenost a hlavně musím poděkovat svým kamarádům (na fotce), díky kterým jsem to všechno tak dobře zvládl. A vy ostatní, co máte ještě něco před sebou, tak držím palce, ať máte brzo klid.


Taky jsme začali jako tělocvikáři (ne všichni, ale pár nás je) chodit na kruhové tréninky. Jsou speciálně pro nás a je to příjemná změna. Několik stanovišť, hlavně podle počtu lidí a na každém tak 3 okruhy (25 s, 30 s, 35 s) s 10 vteřinovou přestávkou mezi cviky a dvouminutovou mezi koly. Taková klasika, ale opravdu to dá zabrat. Dnes trochu změna, 4 kola (25s, 30s, 35s, 40s). Procvičení celého těla, na konci pak ještě osmiminutovka na břicho. Něco na způsob abs rutin. Vlastně úplně to samé. :)) Fotka ještě před tréninkem, po něm jsme vypadali všichni trochu jinak.


Taky došlo na tvoření rozvrhu. Mám nastaveno 45 kreditů, takže ve škole budu celkem často. Naštěstí se mi podařilo si většinu předmětů dát dopoledne, abych pak měl aspoň nějaký čas pro sebe. Právě teď řeším dilema, jestli budu pokračovat v chození do posilovny ve škole nebo se vrátím tady v Porubě do Relaxu. Přece jen školní posilovna má určité termíny. A pokud mi to nebude sedět s rozvrhem, může se jít klouzat. Každopádně od 10. 2. mi začnou konečně pravidelné tréninky, ať to bude, kde to bude. Letní semestr bude totiž co se týče školy spíše teoretický. Máme tam atletiku a plavání, ale to je tak všechno. Na atletiku jsem hodně zvědavý. Kdysi mi to celkem šlo, tak se ukáže, jak moc jsem se zhoršil. Přinejhorším roztrhám diplomy. :))

On to je dnes celkem nicneříkající článek o tom jak se mám, co? Mám se celkem fajn, tak proč bych vám to nenapsal. Víceméně se budu nadcházející týden válet, číst si, odpočívat a další tomu podobné činnosti. Vidím to i sportovně, protože ve středu je zase další kruhový trénink, a když není, chodím běhat. To mi vydrží minimálně do konce tohoto týdne. Pak už zase posilovna a železo! Ani nevíte, jak já se na to těším. Moc! Tak se mějte parádně, užívejte si jarního počasí a já se brzy pochlubím s nějakým tréninkovým plánem na nadcházející období.



David

15 komentářů:

  1. Ještě jednou oficiálně gratuluju, hlavně k té anatomii (a ke Kulturním dějinám antiky u p. Šťastné :-D). Do té školní by ses mohl někdy dostat, nenech mě tam samotnou.. ještě tam mám skoro dvě stovky na účtu. Jinak skvělá mikina. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě taky gratulace. :)) A ve školní se můžeme sejít. :D

      Vymazat
  2. Náhodou článek je fajn! ;) já se dnes po delší nemoci konečně vrhnu do cvičení a už se na to vážně těším. Samotnou mě překvapilo, jak moc mi to chybělo :). Jinak máš super kamarády :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) kamarádi mi hodně pomohli.. :D A po nemoci opatrně hlavně. :)

      Vymazat
  3. Čítať si, váľať sa... bože, ako ti len závidím. Samozrejme, gratulujem k úspešne zvládnutému semestru ;) Nech tak dopadnú aj zvyšné. Ale trochu voľného času by si mi mohol požičať. Neurazila by som sa O:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych i půjčil, ale víš jak to je, sám mám málo... :D Ale třeba se něco najde.. :D

      Vymazat
  4. Užij si volno, určitě je zasloužené a gratuluji ke složeným zkouškám. Jsem zvědavá, jak to jednou budu zvládat :D Běháš venku v téhle zimě? Na horách mi to šlo samo, ale tady v Praze jen těžko, nějak si hledám výmluvy a čekám na jaro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona teď moc žádná zima není, ale běhal jsem i v zimě, ano. :D Ale při extrémních teplotách už to není moc dobré. :)) A děkuju :)

      Vymazat
  5. gratuluju! kruháč jsem naposledy cvičila na střední v tělocvičně a zatím mi to nechybí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Já to beru jako fajn změnu, člověku to dá pořádně do těla. :D

      Vymazat
  6. Užij si volna a pořádně si odpočiň! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Hezkyy volno by se mi taky líbilo, ale ještě si hold počkám :D

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulace ke zkouškám a hodně štěstí v letním semestru. Mám ráda všechny tvoje články :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nedá mi to,musím se zeptat - která aromatizovaná od Oxalis ti chutná nejvíc? :3 Irish cream? (je tam 2x :D)
    A jaký je Bílý nugát? Vehementně nad ním uvažuju! Ale teď mám Skořicové šneky <3 :D

    OdpovědětVymazat