pátek 28. února 2014

Last friday night!

Ahoj všichni,

dneska je tu článek v celkem nezvyklou dobu. Jak pro mě, tak pro vás. A věřte, že pro mě víc. Po celém dni v práci se mi málokdy chce do něčeho takového pouštět. Ale okolnosti, které tu zmíním, mě k tomu "donutily". První a poslední okolnost, kterou chci zmínit, je čas na posilovnu. Čas na jinou posilovnu, než máme ve škole. Po hrozně dlouhé době jsem si zašel do "komerčního" fitka tady u nás v Poličné. Všichni znáte z fotek, ale tak pro jistotu sem nějakou nahodím i z dneška.



Na fotce jde vidět, že nás tam moc není. Jsem tam sám. Jak k téhle šťastné náhodičce došlo? Mám dvě verze. Buď se všeobecně vědělo, že tam přijdu (i když jsem to nevěděl ještě odpoledne ani já sám) nebo to bylo tím, že je pátek, a odbíjela devátá hodina večerní. Fakt se nemůžu rozhodnout pro jeden z těchto důvodů. Ať už tak nebo tak, prázdná posilovna je mezi námi něco takového, jako pro jiné 5 minut nákupu zdarma. Takže jsem nakupoval. A rozhodně více než pět minut.

Protože tam teda nikdo nebyl, rozhodl jsem se vyfotit. Párkrát. Ať vím, jak na tom jsem. Ale ještě předtím jsem trénoval. Když už tam mají tu volnou osu a stojan na dřepy, volba byla jasná. Dřepy, mrtvý tah, bench a na doplnění nějaké supersérie na ramena a paže. Nešel jsem do nijak závratných vah, všechno kolem 100 kg, bench 80 kg (maxima). A stejně mě to nějak zmohlo, protože to nejsou cviky, co bych dělal moc často. Přiznám se, zase bych si na ně rychle zvykl. Ale ve škole není na další stroje místo, takže se zatím nic měnit nebude.

Jak to se mnou po částech vypadá, se můžete podívat na dalších fotkách. Dám je tu tak nějak dohromady a nic k nim psát nebudu, prostě fotky, já, sem tam sval a jen zmíním, že konečně i fotka těch nohou.






S oblečením jedu v poslední módě, takže vypadám tak trochu jako farmář, který hledá ženu. Ale všechno na cvičení mám v Ostravě, takže jsem musel pobrat nějaké zbytky, co byly doma a vyrazit. Boty jak na pláž a jde se. Však je to posilovna, tam se chodí hlavně v pohodlném oblečení. A abyste si nemysleli, že jsem zaplatil 70,- jen za to, abych se mohl vyfotit... tak všechny fotky vznikly až po tréninku. Kromě jedné, která je hrozně zajímavá, a kdybych ji tu nedal, přijdete o strašně moc.


To je prosím fotografie, která má doložit, jak HROZNĚ VELKÝ JSEM BOREC, že jdu tak pozdě do posilovny a ne někam chlastat. Kdybych na to měl čas, radši bych si zašel i na to JEDNO pivo s kamarády, které vidím jednou za sto let. Ale zítra se vstává. Ne, že bych to po těch dřepech a mrtvole měl nějak jednodušší. Být po tak dlouhé době doma má ještě jednu výhodu. Přijdete před desátou domů z posilovny, samozřejmě máte hlad, ale je pozdě a něco vařit se už moc nechce. Ale doma je přece maminka! Doma, kde bývám takhle jednou za měsíc, dva, až na to člověk skoro zapomene. Ale na něco takového bych si zvykl rychle. Nemuselo by to být pokaždé to maso, ale dneska bodlo.


Farmář v zrcadle podruhé a asi nejhezčí šatny v posilovně, jaké znám. Po návštěvě více fitek mi došlo, že čistota všude rozhodně není standard. Tady naštěstí ano.


A po odchodu ještě malá odměna v podobě proteinu. Když jsem si ho koupil takhle za odměnu minule, v šuplíku trčel asi dva měsíce. Tentokrát si ho vypiju hned zítra, namíchám si ho v práci a hned bude ten den lepší.


Tak to by asi stačilo. Za prvé, je 23:20, ten článek číst znovu nebudu a i když studuji češtinu, mám právo na chybu, chyby, překlepy, věty bez smyslu. Odpusťte mi to. Navíc jde stejně zase o kopu mých keců, pro tentokrát i s nějakými aktuálními fotkami. Můj plán byl zveřejnit článek ještě dnes, což se nejspíš podaří. Takže se mějte hezky, já jdu spát a zítra pokračovat v pracovním procesu. Jak si pak člověk váží té školy, když do ní v pondělí jde. Dobrou noc,

David

16 komentářů:

  1. Mazec.. sebrat posledni sily a jit makat jses fakt kapacita :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Davide ty mě vždycky pobavíš. Jsi frajer, že jsi šel cvičit takhle večer;) Fotky mám navíc stejně nejradši, jen se foť:;)

    OdpovědětVymazat
  3. když jí miluješ, není co řešit:D

    OdpovědětVymazat
  4. Farmáři :DD
    Hele já tam zase chodím od 6 od rána. Největší paráda, je nás tam jen pár a když se mi poštěstí a v dolní části není VŮBEC nikdo, fotka taky proběhne :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V 6 ráno už jsem většinou v pracovním procesu, jinak bych si taky zašel... :( :D

      Vymazat
  5. Oblečení bych vůbec neřešila. :D To je asi tak, že když chodím do posilovny, a nejedu potom hned do školy, tak se zásadně nelíčím. Občas si připadám děsivě, ale jdu přece cvičit a ne se tam vystavovat. :D
    Jinak tě obdivuji, že ses dokopal jít cvičit tak pozdě. Já chodím zásadně ráno, možná ještě k nějakému odpoledni bych se překecala, ale večer. Fíha. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo výjimečně.. ale na druhou stranu, bylo to moc fajn. :) Já se těšil, dlouho jsem tam nebyl. :D :)

      Vymazat
  6. Farmář, který hledá ženu :D :D Líbí se mi, jak umíš poutavě a vtipně psát články :) Supr fotky, obdivuju tě, že můžeš jít cvičit tak pozdě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt jsi mě pobavil..:D Farmář, který hledá ženu a místo pole má fitko :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky jsem měla za to, že jít cvičit pozdě večer je nemožné a že se to nemá a že to zkrátka NEJDE. Ale jednou jsem takhle dovalila domů o půl 10 a trochu ze srandy a hecu jsem se přemluvila.No a vida, ono to šlo. A dokonce to šlo dobře :D Takže je to asi všechno především v hlavě. Ale stejně máš můj obdiv, že ses takhle večer dokopal :)
    A maminky? Ty vždycky zachraňují situaci! ..a farmáře ;D

    OdpovědětVymazat
  9. S tím farmářem jsi to trefil, ale hlavní je cítit se pohodlně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já vždycky když cvičím takhle pozdě večer, tak pak nemůžu spát. :D i když, pokud je to nutné, tak prostě cvičím, nevynechávám, když to nemám naplánované, protože pak se cítím jako lenoch. :D :D :D A, kolik vody si dáváš na 30 g tohohle proteinu? Mám ho také a když si ho náhodou dělám, tah ho mám vždycky takový...divný. :D Většinou ho jen dávám do tvarohu nebo tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On byl divný! :D Takže to je asi spíše tím proteinem. Měl jsem vanilkovou příchuť, bylo to růžové a bez chuti. Asi tak. :D

      Vymazat
  11. botky mě rozesmály, jde vidět, že tebe nic nezastaví :)
    tak pozdě by mě do posilky nikdo nedostal, to raději v 6 ráno sraz u klece na dřepy :D
    Dneska jsem tě nejspíš potkala v tramvaji. Asi si jel zrovna z tréninku s velkou taškou a tvarohovým šátečkem (můj odhad) v ruce :D ale raději jsem tě neoslovala, i když si stál hned vedle mě. Co kdyby to byl tvůj dvojník :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem byl já! :D Proč nic neřekneš? Já když jdu takhle někam sám, moc nikam nekoukám. A ten šáteček byl celkem dobrý. :D Ani nevíš, jaké jsem na té zastávce řešil problémy, čím vůbec pojedu. Příště oslov, to je škoda, já bych rád pokecal. :D

      Vymazat