čtvrtek 6. února 2014

S parťákem i bez!

Ahoj všichni,

blíží se nám 10. 2., což znamená hned dvě věci. Ta první, méně příjemná, že mi začíná nový semestr. Z toho už se mi teď točí hlava, díky negarantovanému rozvrhu pár hodin nestíhám, z nějakých budu odcházet dříve a další příjemnosti. To se nějak zvládne. Jen nevím, jak se z centra Ostravy dostanu za 5 minut k ČEZ aréně. Budu si muset promluvit s vyučujícími, aby přihlédli k tomu, že nemám v zadku tryskový motor.


Ale rozhodně jsem vás nechtěl zatěžovat takovými blbostmi a osobními problémy. Pomalu se dostáváme k druhé věci. Té příjemnější, samozřejmě. Pravidelnější režim a tréninky. Už se nemůžu dočkat, až budu mít přes týden čas si do té posilovny večer zajít. Budu chodit k večeru, protože dopoledne je většinou zabrané školou. Navíc jsem členem čehosi, takže mám ve škole cvičení úplně zadarmo. Dokonce mám takovou parádní kartičku v peněžence, vypadá to spíš jako další průkazka na autobus, ale tady se na design nehledí.

Doteď jsem byl v posilovně spíše samotář. Sem tam s někým zajdu, ale většinou chodím sám. To by se teď mělo změnit. Vezmu si trochu do parády spolužáka, abychom na tu koupalištní sezónu vypadali dobře. Uvidíme, jak dlouho to se mnou vydrží. Čím déle, tím lépe pro něj. Upřímně, takových už bylo. Chci začít cvičit, budu chodit s tebou, domluvíme se. Já se tomu nikdy moc nebránil, protože mi bylo jasné, jak to dopadne. Teď si ale myslím, že to bude jiné. Tak držte palce, ať ho to po prvním týdnu nepřestane bavit. A nebo mě. :)) Budu si na to muset nějak zvyknout, ale snad to nebude problém. Hlavně žádné vykecávání. Co vy, chodíte radši sami nebo máte nějakého parťáka?

Taky už potřebuju něco dělat. Sem tam si zajdu na kruhový trénink, sem tam si zaběhám... ale to stejně není ono. Chybí mi to pravidelné docházení do posilovny, cvičení a formování postavy. Sice říkám, že vypadám pořád stejně, na první pohled to tak i vypadá, ale nějaké zhoršení tam určitě je. Blbá vanilková kofola (:D). A ani tak nejde o ten zevnějšek, ten je druhořadý. Jde o mou duši! To zní pěkně blbě, jak z náborového letáku svědků Jehovových. Ale určitě víte, jak to myslím. Cvičíme, protože nás to baví. Protože se pak cítíme lépe. Nějaký ten svalík je pak výhoda navíc. Taky doufám ve svalovou paměť, že mě tělo nenechá ve štychu. 



A příště už přijdu s nějakým tréninkem. Budu to vymýšlet přes víkend, ale už teď vím, že to nebude víckrát než třikrát týdně. Úterý, středa, čtvrtek. Víkendy mám pracovní, v pondělí ve škole atletiku + kondiční kulturistiku. Pohybu bude dost, jako vždy. Protože pohyb je fajn. A když budu pravidelně cvičit, budu moct psát i jiné články. Takové, které třeba i něco řeknou. Ale aspoň víte můj rozvrh a to, že mám rád vanilkovou kofolu. :)) Mějte pohodový čtvrtek,

David

9 komentářů:

  1. bláznivý rozvrh, taky se mi tento semestr vůbec nelíbí :/ pátky máš volno?:)
    já musím chodit do posilky ráno, klidně si vstanu ve 4 abych tam v 6 byla :D a pak rovnou do školy, to bude sranda....
    Parťákovi držím palce, hlavně ho moc neznič hned ze začátku :)
    A přesně vím o čem mluvíš, nejde ani tak o zevnějšek jako o vůli, která slábne a slábne...sakra, musím přestat s tím užíráním :D (blbé PB!)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je rozvrh! :D Ale na druhou stranu mas furt lepsi jak ja, budu drepet ve skole az do vecera, hnus. :D Aspon, ze rano budu cviceni v pohode stihat. :)
    Vanilkova Kofola mi moc nechutnala teda. :D
    Ja radeji chodim cvicit sama. Nevadi mi, kdyz jde se mnou pritel, protoze si kazdy jedeme to svoje. Namisto toho, kdyz vezmu nejakou kamosku, ktera ma za pul hodiny "odcviceno" a urguje me, at uz jdeme, ze mi to dlouho trva, tak to me vytaci. :D Mam rada, kdyz si jedu ve svem tempu, nikdo me neuhani a mam na cviceni klid. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Svědci Jehovovi mě dostali :D. Jinak já jsem o sobě pořád říkala, že nemám vůli, ale pak jsem dva měsíce vydržela cvičit pravidelně a už to není o žádném přemáhání, ale jdu cvičit, protože prostě chci. Proto teď těm lidem, co se vymlouvají na vůli, radši říkám, ať se konečně zvednou ze židle a zanedlouho to nebude utrpení, ale relax a zábava (před půl rokem bych nevěřila, že to řeknu :D).

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. JAKTO! ...že vypadáš pořád stejně dobře? Já týden trochu flákám cvičení a hned se mi vrací pneumatiky na břiše a barokní prdel :O :( :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten rozvrh se mi nelíbí, ale líbí se mi tvůj přístup :D Partákovi držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozvrh vypadá přímo nádherně a poznámka o svědcích Jehovových mě vážně pobavila :D (zrovna předevčírem u nás zase zvonili a dělali "nábor). Každopádně to o té duši jsi napsal hezky, je až neuvěřitelné, jak moc cvičení ovlivňuje psychiku. Teď jsem na týden vypadla, protože zkrátka nestíhám a zjistila jsem, že mám pěkně špatnou náladu a doma mi nadávají, že jsem prý protiva :D Hodně štěstí se cvičení s parťákem, snad bude vytrvalejší než ostatní. Já bych asi s nikým cvičit nemohla, v tomhle miluji vlastní prostor :)

    OdpovědětVymazat
  8. Že ty umíš všechno podat tak vtipně..:D
    Tvůj rozvrh ale teda vůbec vtipný není.

    OdpovědětVymazat
  9. No, ten rozvrh je fakt moc pěknej! :D
    Souhlasím, jde především o tu duši. Já teď bojuju třetí den s angínou a už mi ten pohyb začíná chybět. :-(
    Jinak já nejradši cvičím sama, nikdo mi do toho nekecá, nikdo mě nerozptyluje a tak. :-)
    Držím palce tobě i kamarádovi! Hlavně ať to nevzdá hned po týdnu :-)

    OdpovědětVymazat