neděle 30. března 2014

Bez výčitek...

Ahoj všichni,

nebudu tu zase znovu psát, že jím normálně (známe to naše normálně), nějakým způsobem se neomezuji, protože vím, že mi to neublíží. Stačí prostě "něco dělat". Spíše se chci pochlubit tím, jak to všechno hezky vypadá. Mám spoustu fotek, takže je nechci mít zalezlé v nějaké složce v počítači, když je vám tu můžu ukázat.



Začneme něčím zdravějším. To, že na mém stole neobjevíte klasické bílé pečivo, je jasné. Nechutná mi, nemám na něj chuť a jak to není tmavé, nechci to. Je mi fuk, že se v tom někde přidává karamel nebo co ještě putuje za řeči. Snažím se vybírat kvalitnější pečivo. Nejčastěji to jsou dalamánky, různé bulky a opravdu výjimečně toustový chleba. Na dalamáncích můžete vidět tu nejlepší pomazánku, co jsem schopný vytvořit. Klasická tuňáková, ale moje nejoblíbenější. Do toustů dávám úplnou klasiku (sýr, šunka, kapka kečupu) a k tomu nesmí chybět pořádná porce zeleniny.


Nějaké ovocné cosi, ve kterém je opravdu i nějaké to ovoce. Rozhodně to tak chutná. Prostě dospělácké pití, už podle etikety. A má to takový říz, že si to zaslouží skleničky s Jim Beamem.


Nebo s Metaxou (u nás se do těch skleniček asi opravdu nic jiného ani nenalévá...).



Tady je to trochu zavádějící, s pizzou jsem vyfocený sám, ale bylo nás tam deset. Ne, dvacet. Fakt jsem ji sám nesnědl. Přísahám. Měl jsem jen šest kousků z osmi. Předtím jsem měl pizzu asi dvakrát za čtyři roky, teď ji mám podruhé v jednom měsíci.


Když víte o tom, že u vás ve městě dělají dobrou zmrzlinu, tak je to fajn. Jednou za čas si tam zajdete, necháte si natočit a máte se dobře. Když ji dělají asi 100 metrů od vašeho bydliště, už je to horší. Ale v Poličné bývám opravdu výjimečně, takže se to dá nějak zvládnout. K teplému počasí zmrzlina prostě patří, tu si ujít nenechám.

Snědl jsem spoustu dobrot, ale rozhodně jsem se celý den neválel v posteli. Cvičím každý den i doma, střídavě klasicky se svou vahou na zemi, před domem přítahy na "hrazdě" a k tomu rutiny na břicho. Ohledně toho chystám hned další článek. Takový můj zásobník cviků, jak si zacvičit doma, když nemáte opravdu vůbec nic. Nečekejte žádné novinky, ale osvědčené a klasické cviky. I s kliky se dá kouzlit.


Tak si užívejte slunečnou neděli, mějte pěkný zbytek víkendu a snad zase brzy,

David

11 komentářů:

  1. No když má někdo „pekáč buchet“ tak si to může dovolit, že :D Jinak ty tousty vypadají výborně! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já si první letošní zmrzlinu dopřála už před měsícem, ale za ten požitek jsem zaplatila angínou, příště nesmím být tak nedočkavá :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měl zmrzlin už tak deset. Mňam, zatím jsem bez angíny, tak to tak i necháme. :D

      Vymazat
  3. ovocný štávy mi nikdy moc nejely. Stejně je důležitý si ten život užít :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak, když makáš, můžeš si to dovolit, nic jinýho v tom není ;) A na ten zásobník cviků se těšim,kliky jsou moje numero uno - diamantový, vyvýšený, na úzko, na široko, do áčka!

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi strašně sympatický způsob, jakým celý blog píšeš. Jde vidět, že si člověk může užívat života a zároveň se udržovat ve formě! Jen tak dál.

    http://2toughchicks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. vše vypadá fakt skvěle! hlavně tvé myšlení:)

    OdpovědětVymazat
  7. ten metabolismus závidím :) znám spoustu lidí včetně mě kteří si tohle dovolit nemůžou, ale holt je třeba si pak naordinovat jednou ročně dietu :)

    OdpovědětVymazat
  8. takové články mám ráda, protože mě uklidní, když jsem zrovna nesvá z toho, že jsem spořádala víc čokolády, než jsem plánovala...protože ten život by jinak byla hrozná otročina a navíc-máme jen jeden, tak proč se neustále omezovat :) Líbí se mi, jak k tomu celkově přistupuješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jde o to se prostě netrápit. Špatná psychika dokáže člověka položit účinněji, než nějaká nemoc. Takže žádné výčitky, ta čokoláda byla určitě super. A Tobě neublíží. :)

      Vymazat