úterý 4. března 2014

Co se jinam nevešlo...

Každý máme nějaké ty starosti. Některé jsou příjemné, některé méně. Ale to už k životu patří. To jsem ale filozof po ránu, co? Já těch starostí asi zase tak moc nemám. Nebo spíš nevím, jaké jsou na to měřítka a normy. Takové dvě starosti za den, to je ucházející? Kdo ví. Já jsem se svými starostmi spokojený. Ať už to zní jak chce, je to tak. Kdyby mělo všechno hladký průběh a člověk by neměl žádnou motivaci to měnit, stálo by to za nic. Teď se pohybuji ale opravdu spíše v těch obyčejnějších starostech, nepřebírejte si to na nějaké vážné záležitosti.

Pamatujete si, jak jsem si koupil za odměnu balíček proteinu? Je to celkem událost, protože k něčemu takovému se dostanu jednou za půl roku. A když už, tak si to chci užít. Neptejte se mě, proč doma nemám žádný protein nebo jiný suplement (kromě toho banánového hnusu, který už tu byl). Já nevím, prostě mi přijde to zbytečné kupovat, když mi to jde i bez toho. To ale neznamená, že mi takové věci nechutnají. Chutnají, a moc! Takže jsem se těšil na svůj balíček za odměnu. Opravdu jsem se těšil. Nechtějte vidět, jak probíhala příprava. Nasypat to do plastové flašky, zalít vodou a protřepat. Nemám šejkr, no. Pořídím si ho. Po mé dokonalé přípravě a pořádném promíchání jsem se nestačil divit. Na obalu píšou "vanilla flavour" nebo tak něco. Takže vanilkový, to je super, já mám vanilku moc rád. Po namíchání měl protein růžovou barvu. Hm. Tak jako, všechno je možné, kráva Milka je taky fialová a ostatní krávy se s ní určitě i tak baví. Tak ho teda vyzkouším. Nemá žádnou chuť. Ale opravdu vůbec žádnou. Víte jak chutná voda? Celkem nijak. Ale ten protein dokázal vyžrat tu chuť i z té vody. Jako bych pil... nic. Prostě nic, něco mi teklo do krku, ale nadšení z vanilkové pochoutky vyprchalo okamžitě. Nikdy si mě nikdo neberte na nějaké recenze produktů, protože jak mi to nebude chutnat  (a nejen mě, když to nemá žádnou chuť, komu to vůbec chutnat může), zašlapu to do země. Dokonce jsem to měl v tematické flašce od vanilkové kofoly. A stejně nic. A pokud jste ještě nikoho neviděli si tak dlouho stěžovat na obyčejných 30 gramů proteinu, zvykejte si. Někdy jsem divnej. A firma xxx (ani nevím, co to bylo, je to v minulém článku) má recenzi na tento produkt úplně zdarma. Vlastně jsem jim za to ještě zaplatil já.


Celkem mě vytáčí, když si někdo do posilovny nevezme ručník. Cvičit na potu někoho jiného může být svým způsobem dobrodružství, ale já ho klidně vynechám. Já mám ručník, ale bojím se to tu napsat. Mamka mi snad blog nečte, ale jestli jo, brzy to poznám. Nosím do posilovny už hodně dlouhou dobu krásný růžový ručník. Jen není můj a je na něm jméno. Můžete si tipnout, jak se mamča jmenuje. :) Díky mami. Vrátím. (kecám)


Taky jsem tu psal o tom, že mám rád sladké pečivo, tak jsem tu pro vás vyfotil jednu dopolední svačinku. Jel jsem zrovna pracovat a celkem si tam máknu, takže se (a hlavně po ránu) takových věcí vůbec nemusím bát. Takové to kulaté s čokoládou (říkám tomu Houmrovy koblihy), tak to bylo zrovna v akci a jak je něco v akci, musím to mít. Dobře, tak to nebylo, ale měl jsem na ně chuť. To samé ten broskvový čaj. Ten byl taky v akci. Někdy půjdu nakupovat s babičkou do Kauflandu, ta uvidí, jak se vyznám. Ale už si ho asi nekoupím, je to hrozně sladké. A Corny jsou taková klasika. To strčím do košíku vždycky, protože to je takové fajn zaplácnutí. V batohu jsem s sebou měl ale těstovinový salát a tvaroh. Celý den se tímto opravdu necpu, když už, tak dopoledne.


To bude asi všechno, co jsem vám takhle po ránu chtěl napsat. Dneska je velký den, jdu si koupit měsíční permanentku do posilovny. Zatracené marketingové tahy a slevy (na které já fakt jsem, viz nákup svačiny). Ale za 350,- si koupit cvičení na měsíc? To by snad neodolal nikdo. Takže brzy napíšu o tom, jak se cvičí jinde. Bude to změna, proti tomu malému plácku ve škole. Na ten ale nezanevřu, protože to mám hned v budově a když bude chvilka, zacvičím si tam.


6 komentářů:

  1. Takova paradni cena na mesic? Ja si kupuju 10 dopolednich vstupu za stejnou castku :-D joo donutky a co tak si udelat tradicni masopustni koblihy doma hmm? :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych jim ten protein šla asi normálně vrátit! Není to zrovna nejlevnější položka a když to ještě nemá chuť tak to je příliš:D! jinak akci za 350,- bych neodolala ani já;)

    OdpovědětVymazat
  3. za 350 to je za hubičku, tomu by opravdu odolal jen blázen :D

    OdpovědětVymazat
  4. Homerovy koblihy jsem asi nikdy nejedla, čas to změnit :D
    Tvá závislost na sladkém je nám všem známá, jen si ji užívej, když spálíš vše do posledního gramu :)
    Ten protein mám v jahodové přichuti, příšerně sladké a ve vodě nepitné! :D ale z kaše/tvarohu udělá dokonalé jídlo:)
    Ručník je samozřejmost. Taky se mi stalo, že jsem ho zapomněla. Ještěže s sebou nosím více tílek (jsem šíleně nerozhodná) a využila ho jako erární ručník :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak až se někdy budeš chtít zase odměnit, zkus WPC EXTRIFIT vanilkovej, ten se povedl si myslím :)
    Donuty, mňam! Uplně se nedivím že po nich Homer tak prahne, jsou výborný.. Ale dávám si je za odměnu. Teda vlastně kecám, dávám si takovéhle věci den po párty (takže vlastně za odměnu, že jsem to přežila)
    A máš nejlepší ručník, mamka se jmenuje správně! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Joo lidi bez ručníku bych střílel :D Ale pro mě je to prakticky nutnost, protože když cvičím, tak se potím.. a to dost. Nechápu jak může někdo cvičit bez toho aniž by se zpotil. Přece když si chci dát do těla, tak je snad normální že ze mě trochu "teče"... Jinak ten protein nezávidím :) já se raději držím osvědčených značek a příchutí.

    OdpovědětVymazat