sobota 8. března 2014

Cvičím rád, cvičím všude

Ahoj všichni,

protože mi Bloss na facebooku zakázala být líný, musím napsat článek ještě dnes. Je půl desáté, sobota. Jsem opravdu zvědavý, kdo to bude číst. Zvlášť, když se jedná o takovou celkem specifickou věc, jako je cvičení na různých místech. Může to být i doma, ale já tu mám momentálně ještě mnohem méně místa. Jsem v Praze, pokoj je opravdu pouze na přespání (ale je tu wifi a sprcha, to je důležité), takže se o nějakém velkém prostoru na cvičení moc mluvit nedá. Ale kdo potřebuje hodně místa, když si chce jen tak lehce zacvičit? Po celém dni ani člověk nemá na nějaký extrémní trénink energii.


Vidíte ten prostor mezi postelí a zdí, jak tam ještě není ta skříň nebo co to je? Tak tam je hlavní místo činu. Začnu úplně jednoduše. Kliky. A je mi opravdu jedno, jestli budu mít ty ruce od sebe, u sebe... nebo co já vím, nad sebou. Tady jde spíše o to, abych ve třech sériích nakombinoval cca 80-100 kliků. Na protažení. Takže si dám 10 širokých, 10 normálních, 10 úzkých (taková trisérie). A pak to opakuji třikrát dokola. Ve výsledku je to nějakých 90 kliků a příjemně napumpované tělo. Hned po dokončení třetí série si ještě na pár vteřin udělám výdrž ve kliku a tím bych tu první část ukončil.

Pak se přesunu na nohy. Tady nic extra nevymýšlím. Dřepy, výpady, výpony. A pořád dokola, dokud to nepálí. Dokud to nepálí hodně. Když těch dřepů dělám více, jsou pořádně hluboké a třeba i v supersérii s nějakými výpady, nepotřebuji ani závaží.


Když jsou nohy aspoň trochu cítit (není to jako po dřepech a legpressu, ale má to svoje kouzlo), tak je čas se pomalu přesunout na břicho. Tady je to stejně jako v duchu celého mého cvičení celkem klasika. Lehnu si na zem, zvednu nohy, jedu po jedné sérii hned za sebou minimálně 4-5 cviků a to celé bez nějaké přestávky opakuji čtyřikrát dokola. Zásobník cviků je obrovský, kolik si dáte opakování je na vás. Já se podle složitosti cviku snažím držet od těch 15 do 25 opakování.


Popravdě, nehledejte v tom žádné zaměřen na nějaké nabírání svalové hmoty doma nebo hubnutí. Tohle je prostě druh tréninku, který si zacvičím vždy, když mám chuť cvičit a není zrovna k dispozici spousta místa a posilovna. A nejčastěji tomu bývá právě takhle na cestách. Máte taky nějaký svůj osvědčený plán pro každou situaci? Protože tohle je přesně ten případ.

A už je nějak pozdě, měl bych dávno regenerovat. Však my víme, kdo mě má na svědomí (viz začátek článku). Mějte fajn zbytek víkendu, ještě pořád máte před sebou jeden den.

David

7 komentářů:

  1. Líbí se mi, že se dokážeš snadno přizpůsobit okolí. ;) Já nikam nejezdím, takže zatím mi nevznikla potřeba cvičit jinde než v posilovně, ale určitě bych také něco vymyslela. :)) Holt když člověk chce... :))
    Hezky si odpočiň! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Na dobry ranko skvely motivacni clanek :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíííš, tak to promiň Davčo, to promiň. Regenerace je důležitá přece a víme jak je to u tebe se spánkem! :D Tak doufám, že v tuhle dobu ještě chrníš. Já si totiž jedu do posilovny procvičit nohy.. :D ono občas je super bez přestávky takhle cvičit. je to v podstatě takový HIIT. Já si včera taky ráno zacvičila a ještě teď mě bolí zadek. :D Každopádně za kliky máš respekt!

    OdpovědětVymazat
  4. Nabudil si mě pořádně máknout, dneska mě čekají nohy <3 doma mám problém se donutit, to si radši dojedu do posilky a zabiju tím 4 hodiny času :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé užívej u nás, zrovna máš i pěkné počasí :) Umět se přizpůsobit prostředí je důležitá věc, ale zvládáš to na jedničku. Jen tak dál! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Popravdě taky už sestavuju nějaké takové "nouzové cvičení", protože mě zanedlouho čeká týdenní pobyt v zahraničí a já vůbec nevím, jestli mají v místě, kde budu pobývat nějakou posilovnu :D. Asi zvolím něco podobného, hlavně ty nohy nesmím nenechat "usnout". :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. nwm já si prostě bez tý posilovny cvičení tolik neužiju a na cestách jsem většinou tak vyfluslá, že se akorát tak protáhnu :)

    OdpovědětVymazat