středa 12. března 2014

Studentské prostřeno #3

Ahoj všichni,

určitě se do jednoho těšíte na mé neestetické, škaredé a neupravené fotky toho, co jím. Protože se za tu dobu něco nasbíralo, tak to tu můžu vylepit. Pochlubím se hlavně tím, co jsem udělal já, ale najde se tam i něco, co jsem nedělal. Určitě to poznáte. Ale snědl jsem to, tím pádem si to zasluhuje místo v mém jídelním článku.

Jako první tu mám pro někoho největší klasiku, ale pro mě jídlo, které mám tak jednou za měsíc. Kromě tohoto týdne. Za tři dny jsem měl víc masa, než za celý předchozí měsíc.



A aby to nebylo pořád jen maso s rýží, skočil jsem pro nějakou zeleninu a během chvilky udělal ze "zbytků" rizoto.


Potom tu mám něco hezčího (ať už úpravou, tak fotografií) od někoho mnohem hezčího, než jsem já.



A nakonec ukázka, jak může vypadat svačina, když musíte sedět za volantem a máte hlad.


Doufám, že jsem většina z vás zvedl sebevědomí, protože to bylo naposled. Příště už budou všechny fotky profesionální a neskutečně krásné! :D

Nebo tak ne, ale to se uvidí. Mějte fajn středu, já jdu sníst první půlku toho rizota.

A omlouvám se, že ve všem nemám oříšky, různé drobnosti a blbinky, které jsou moc zdravé, a i na fotkách u všech ostatních to vypadá moc hezky. Pokud chcete vidět tohle, běžte k nim. To samé platí i o tom, pokud chcete vidět pěkné fotky. A pěkné jídlo. Ale jak jsem říkal, příště už to třeba budu mít taky pěkné. :))



David

5 komentářů:

  1. Hezké fotky a nazdobené jídlo mám ráda, nicméně sama jím jak prase a stačí mi naházet si to na talíř a prostě jíst :D Občas, když něco fotím na blog, si to teda "nazdobím" .. Ale po vyfocení to stejně rychle zamíchám a veškerá snaha jde do kopru :D
    Supr jídla, a líbí se mi ta sváča v autě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Rýže je stejně jedno z nejlepších jídel na světě, takže z těch fotek mám radost, i když nevypadají jako ze žurnálu:)
    Moje fotky jídel vypadají dost podobně..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji fotky krásně nazdobených a celkově načančaných jídel...ale upřímně nemám čas ani náladu se s tím takhle otravovat, takže žádné aranžování se nekoná. A navíc mám většinou tak velký hlad, že bych ty své kreativní výplody stejně snědla ještě předtím, než bych je vyfotila.
    Ovšem provizorní svačinka je přímo ukázkově estetická :D

    OdpovědětVymazat
  4. já tomu říkám směsky, které nejlíp chutnají i když vypadají někdy hrozně :)

    OdpovědětVymazat
  5. aoj :D ja som tiež riaden outsider, čo sa týka fotiek jedla :D mám dosť inej roboty a nie ešte aranžovať jedlo predtým ako ho zjem a potom sa s tým piplať v počítači :D a okrem toho.. som desne hladná! :D fakt netráp sa s tým, niekto si na tom potrpí. ale niekto, ako ja napr. :D to beriem skôr s praktického hladiska ... teda len ako ukážku, čo jem ;)

    OdpovědětVymazat