úterý 18. března 2014

Ze života...

Ahoj všichni,

tento článek berte s rezervou, protože bude trochu jiný. Sem tam trochu romantický. :D Mám spoustu nových fotek, se kterýma se chci pochlubit, nějaké zážitky a novinky. Prostě taková všehochuť z mého života. A hlavně z uplynulého víkendu. Po velmi dlouhé době jsem nemusel na víkend nikam odjet, takže jsem se s drahou polovičkou vydal směr Valašské Meziříčí. Být celé čtyři dny doma byl opravdu celkem nezvyk. Ale užil jsem si ho. Viděl jsem po dlouhé době bráchu s mamkou, navštívil staré dobré fitko v Abácii a spoustu dalšího. Prostě pohoda. Brácha je pořád stejný výlupek, nic jiného jsem ani nečekal. Pořád cvičí, vypadá lépe a lépe. Nevím, jestli jste někde viděli jeho změnu, ale klobouk dolů. Spolu jsme si zacvičit nestihli, ale to nevadí. Zase příště.


Do Abácie jsem se vysloveně těšil. Po všech těch školních posilovnách to byla příjemná změna. Trošku jsem zavzpomínal, připomněl si, jak se cvičí na moderních strojích. Ale teď už jsem zpátky v realitě. Včera byl trénink nohou už pěkně zpátky v zaplivaném školním Gold's Gymu.





Víkend byl co se týče jídla takový hodně napůl. Na jednu stranu jsme jedli opravdu zdravě, hezky. Ale byla chuť i na jiné věci. A protože máme aktivní styl života, nemusíme si vyčítat každou blbost (tohle je pro všechny, kteří se trápí kvůli nějakým prohřeškům). Není ideální si každý den zajít na nějakou smaženou šmakuládu, zapít to sladkou limonádou a jako desert si dát dort v cukrárně. Ale když umíte odhadnout nějakou tu míru, nebo víte, že takové stravování nebude trvat déle něž pár dní, pak je to jiná. Aspoň u mně. Ale nebylo to jen o dobrotách, mrknětě sami. Je fajn připravovat ovesnou kaši pro dva. :))






Taky jsme po cvičení byli hrozně sladcí a dali si romantický čokoládový protein. V mléku. Po cvičení. Chápete. Úplně k ničemu. Ale byl moc dobrý. Vždycky si pak říkám, jak bych nějaký protein měl pořídit i domů, abych měl něco na chuť. Zatím se ale držím.


Aby toho nebylo málo, musel jsem navštívit i staré dobré hřiště, které znáte z nějakých mých videí. A když už jsem tam byl, tak trochu i zacvičit. Tohle mi třeba v Ostravě hrozně chybí. Nejde o to, že by tam nic nebylo, ale ten klid a pohoda, to tam člověk jen tak nenajde. Trénink vypadal asi tak nějak "na co jsem si vzpomněl, to jsem zacvičil", ale ničemu to nevadilo.


Určitě jste poznali, že fotky vypadají nějak jinak, co? Něco jsem fotil já, ale zase se nemůžu chlubit úplně cizím peřím. Většinu fotek má na svědomí přítelkyně, která je hrozně šikovná a moje fotky konečně nevypadají jak vytáhlé z mrazáku. A proto že se fotilo opravdu hodně, tak je tu i tento článek. Nevím, kolik z vás se dopracuje až sem, ale jednou za čas neuškodí napsat něco jiného (odhlédneme od toho, že kraviny píšu prakticky pořád). Chtěl jsem ukázat a pochlubit se spoustou věcí. :))


No, teď už jsem zase v Ostravě, píšu seminárku o nějaké dětské knížce (kromě toho, že teď píšu tento článek) a moc se mi to nelíbí. Cvičit teprve půjdu, nebude to na hezkých nových strojích, ale na plovoucí podlaze vedle psacího stolu. K jídlu jsem neměl kuřecí maso se zeleninou, ale pečivo se sýrem. Člověk nemůže mít pořád všechno. Ale i tak jsem po víkendu odpočinutý. Tak mějte pohodový zbytek úterý. Já se tento týden určitě ještě aspoň jednou ozvu.

David

21 komentářů:

  1. Veľmi, ale ozaj veľmi, vám to pristane! :) Občas je fajn vypustiť a vrátiť sa domov a len tak užívať život. Ja si to začnem vážiť hlavne keď pôjdem na vysokú... to budem doma možno raz za mesiac-dva. To bude... to bude hrôza :D Ale zase i skúsenosť do života :) Držím palce, nech sa darí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :)

      Jo, člověk si toho pak váží hodně, ale zase to má i své lepší stránky, takže se neboj. :))

      Vymazat
  2. Moc Vám to sluší!
    A skvělej článek, to je radost číst. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové články ala všehochuť jsou nejlepší :) A přidávám se k holkám, opravdu vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vy jste tak sladcí :) to asi znělo blbě, ale víš jak to myslím :D;)
    Líbí se mi, že život bereš s nadhledem a dokážeš se odprostit od všech pravidel a užít si ho :)
    Jen mě trochu rozesmálo, že tvá holka vypadá jako drobeček oproti tobě...ale co,protiklady se přítahují (u mě to platí taky :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem žádný drobeček! :-D Na to nemůžu nereagovat.

      Vymazat
    2. Nezní to blbě náhodou, sám jsem to v článku použil. :D A Verča je takový drobeček, i když se tu ohání, že není.. :D

      Vymazat
    3. No to si děláš srandu. Ty, který jsi jen o pět cm vyšší. :-D

      Vymazat
  5. Mě by zajímalo více o té bratrově změně:P
    vždy, když se o něm zmíníš, musím se smát, neboť se mi vybaví úryvek z jednoho tvého článku - ty: "Babi, ale brácha si tolik jídla může dát, je v objemovce!" babička: "Cože mu je??!!" :D

    (že je oba pozdravuji ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by o ní musel něco někde napsat. :D A nevím, jestli se něčeho takového dočkáme. Třeba překvapí. :) :D

      Vymazat
  6. Jůůůů krásný post :) A super fotky :)) Tedy hlavně ty dvě poslední :))) já sjem prostě romantik :D ♥

    Davi? Zmínil jsi, že jsi měl čokoládový protein. V mléku... :D otázka je, piješ ho normálně ve vodě? Pokud jo? Má to nějaký důvod? Já jako něco načetla, ale nechápu to, proč v mléku ne, když to je i na krabici.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud mohu, tak laicky odpovím. Protein by se měl pít po tréninku spíše jen s vodou, jelikož mléko zpomaluje vstřebávání bílkovin. Nebo aspoň takhle to chápu já :)

      Vymazat
    2. To je sice pravda, ze mléko se vstřebává pomaleji než syrovatka, ale co když samotný protein obsahuje odstrene mléko? Není to pak jedno? :D jsem z toho zmatená...

      Vymazat
  7. Já zase nechápu, proč ne protein po cvičení. Jsem sice začátečník, ale myslela jsem si, že protein právě po cvičení. A před cvičením něco málo sacharidů. Nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže i po cvičení je dobré dát spíš nějaké sacharidy, když už, na doplnění... A protein třeba až za hodinku. Ale ono je to taky jako se vším, jeden říká to a druhý ono, blbej aby se v tom vyznal :). Dělala bych spíš to, co vyhovuje mně samotné, ono to tělo si dokáže říct, když se ho člověk naučí poslouchat :).

      Vymazat
    2. Peti, ono záleží na tvých cílech. Pokud chceš nabírat svalovou hmotu, mělo by jít do těla hned nějaké jídlo a to i doplnění sacharidů a proteinů. Pokud je tvým cílem hubnout, měla bys vydržet 30-60 minut (postspalovací efekt) a pak dát buď protein a určitě i tak doplnit aspoň trochu sacharidů, tělo už potřebuje energii :))) nebo pokud ne protein tak normální jídlo... :)) Někdo je schopnej vydržet i dvě hodiny, já mám tedy už po hodině od tréninku hlad jak vlk a nikdy jsem to déle nevydržela :D

      Vymazat
  8. ty jo pikao jsem nikdy nemusela. Nostalgie je někdy příjemná, zvláště po dlouhé době. To s tím proteinem je jednoduchý, whey je syrovátka, která se tráví rychleji než casein, který je z velké části obsažen v mléce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to jsem si taky myslela, že tohle je jediný "problém", ale asi není :)) je ještě důvod. Mléko mění kyselost žaludku a tím se syrovátka špatně vstřebává... údajně.

      Vymazat
  9. Vy jste sladousi, Davide!! :) moc vám to slusi a ta snídaně pro dva je úžasná :)
    PS. bracha je single? :-D

    OdpovědětVymazat
  10. super blog, budeme sledovat :) @S+Y

    OdpovědětVymazat