úterý 1. dubna 2014

Co cvičím doma?

Ahoj všichni,

když už se mi podaří si zacvičit doma (bývá to celkem často), tak mám v zásobě pár osvědčených cviků a kombinací, které používám. Je mi jasné, že tady to budeme mít každý jinak. Cviků je nepřeberné množství a ani já tu nedám všechny, které jsem zrovna v ten den cvičil. Ale snad vám to udělá aspoň nějaký obrázek o tom, jak to může vypadat. Doma toho k dispozici opravdu moc nemám. Můžu být rád, že tam je aspoň "dost" místa na to se natáhnout, přetočit a tak dále.

Klasické kliky tu nemám, dělám je ale samozřejmě taky. Tohle je varianta, kdy vytočíte dlaně ven. Podle všeho asi na hrudník. Já tyto kliky dávám do supersérie s těmi normálními (10/10) po několika sériích a tahá to hezky. Snažím se vydržet trochu déle ve spodní poloze, kdy je svalstvo v největším napětí.

Diamantové kliky, skvělé na tricepsy. U toho snad ani není co psát. Snad jen, že jsou pro mě složitější než ostatní, takže je cvičím samostatně nebo s něčím, u čeho nezapojuji paže. Když mám chuť, dám si v pauze sklapovačky, například. Ale rozhodně do toho nemíchám jiné kliky.

Klik na jedné ruce. Ne, že bych v tom byl nějaký přeborník. Kdybych měl spočítat, kolik jsem udělal neúspěšných pokusů končících mým rudým obličejem a zbytečným snažením se vytáhnout zpět nahoru... Ale už je umím. Sice u toho mám každou nohu na jiné straně pokoje, ale tady jde hlavně o vrchní část těla. A ta dostává zabrat.

Další vychytávka na triceps. Pokládání rukou na lokty a zpět do výchozí polohy. Je lepší, když loket položíte, tím uvolníte napětí ve svalu a pak se znovu dostáváte nahoru. To napětí uvolňujete jen malou chvíli, prostě položit a zpátky, ne že u toho stihnete jeden díl svého oblíbeného seriálu.

Kdo rád trápí své tělo, může zkusit cvik, co vidí na gifu výše. Vypadá hezky jednoduše, ale není to taková sranda. Bolí z toho hrudník, ruce, záda, ramena a vůbec celý člověk. O to je ale tento cvik účinnější. Rozhodně ho doporučuji zařadit, zkuste si, kolikrát se dokážete přesunout.

Moje oblíbené sklapovačky, které ale nikdy nejedu samostatně. Břicho vždy dostává zabrat čtyřmi cviky ve čtyřech sériích. Tohle může být jeden z nich.

A tohle může být druhý.

Na závěr klasická výdrž ze všech stran.

Tak, to by bylo z pohybujících se obrázků všechno. Koupil jsem si nové trenky, takže jsem měl potřebu se pochlubit (kdyby se někdo ptal, proč jsem jen v nich). Taky se na ty obrázky nedívejte příliš dlouho, vypadají pak celkem směšně. Snad to někomu aspoň trochu pomůže trochu okořenit trénink. Nebo si prostě jen potvrdí, že cvičí podobné cviky. Taky tu nepřináším nic nového. Je to úplná klasika domácího cvičení. Určitě máte každý to svoje.


Mějte se a cvičte i doma. 

David

13 komentářů:

  1. jsi dobrej ty bláho, ty diamantový taky teď trénuju :))) a chtěla bych umět ten "houpací" zprava doleva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houpací klik. :D :) Však to časem půjde, hodně z toho je jen o zvyku. A děkuju :)

      Vymazat
  2. Pěkně jedeš! :))
    Tu "houpačku" jel přede mnou několikrát přítel, nechápu, jak to děláte, mně to vůbec nešlo. :D
    A na klicích zase pracuji. Od té doby, co posiluju ve fitku, jsem nějak přestala cvičit s vlastní váhou, tak se do toho zase budu muset obout. :))
    Díky za inspiraci, i když se obávám, že jen málo cviků (jestli vůbec nějaký :D) bych tady z těch tvých ukázkových zvládla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, určitě bys to časem zvládla. Tomu věřím. :) Taky na to ve fitku kašlu, doma pak člověk prozře. :D

      A není vůbec zač, stejně si myslím, že nebudeš mít nějaký větší problém. :)

      Vymazat
  3. http://gymradio.cz/mas-na-to-challange-gym-radia/

    zkus to prosííím :) to je jako dělané pro tebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti nevím, na takové věci moc nejsem.. ukazovat se a tak.. :D

      Vymazat
    2. No, tak aspoň pro sebe :) Taková challenge :)

      Vymazat
  4. Waw. Hezký cviky a jsi šikovný, že sis udělal Gify :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. A šikovná je přítelkyně, je to jen a jen její zásluha. :)

      Vymazat
  5. Super udělaný článek s perfektními gify! Paráda :-) Hned přeposílám synovi, protože ten zrovna taky teď klikuje a tohle se mu bude hodit ;-) Díky.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělej fotomonitoring! :) Ty jednoruční ještě neumim, ale pracuju na tom. Podle mě kliky a plaňky jsou základem tréninku.

    OdpovědětVymazat