středa 16. dubna 2014

Další životní...

Ahoj všichni,

poslední dobou je tu trochu ticho. Ne, že by to tento příspěvek měl nějakým způsobem změnit, ale i takový výkřik do tmy by se měl počítat. Zvlášť, když toho času opravdu moc není. A to není výmluva, pouze konstatování. Blíží se nám zápočtový týden. A teď se zamyslím nad tím, proč jsem tu větu vůbec napsal. Zní to, jako bych se na něj nějakým způsobem připravoval. Což si můžete klidně myslet. Ale ať nejsem za nějakého lajdáka, poctivě se připravuji na zkoušku z dětské literatury. Je nutné přečíst pár desítek knih, což mi nevadí. A vypadá to nějak takhle.


Což o to, číst si takhle venku je ještě v pohodě. Sranda je takového Rumcajse vytáhnout v přeplněné tramvaji. Někdy jsou ty pohledy k nezaplacení. I když, někdy je pro ostatní zvláštní, když vytáhnu jakoukoliv knihu... Ale pozor, Rumcajs je skvělé čtení a kdo ho nemá za sebou, měl by to určitě napravit.

Zápočet z atletiky mám úspěšně za sebou. Hod nebyl žádná hitparáda, ale na nějaké body to stačilo. Co se týče 1500 metrů, tak jsem zaběhl čas 05:12. Plný počet mi utekl o 12 vteřin, o kterých vím, že bych je určitě nikde nenahnal. I tak jsem spokojený. V plavání začínáme zápočty příští týden, prsa (100 a 200 metrů), kraul (50) a znak (25). Poslední disciplínou je záchrana tonoucího. To musíte skočit do vody, nepotopit se, pak kraulem doplavat k tonoucímu (s tím, že na něj celou dobu koukáte) a nějakým způsobem ho táhnout 25 metrů zpátky. Můžu vám říct, že to vůbec není jen tak. Stačí si tonoucího špatně chytnout a rázem je z něj nebožtík. Nebo se taky může stát, že se začnete topit vy. Tak uvidíme, jak to ten příští týden dopadne.


Co se týče cvičení, tak tady jsou velké změny. Posilovnu teď navštěvuji pouze jednou týdně na takový full body (s trochu větším zaměřením na nohy) trénink. Jinak si na to udržování vystačím doma s klasickým cvičením a rutinami na břicho. Snažím se častěji běhat, dokud nebudou zase větší horka. A světe div se, vyhovuje mi to. Když si vzpomenu, jak jsem rok a půl zpátky chodil do posilovny i šestkrát týdně, je to rozdíl. Uvidíme, jak dlouho mi vydrží tady tento přístup. A není to o tom, že by mě cvičení nebavilo. Mám ho dost i tak, jen ne v posilovně. Jídlo je taková stabilní jednotka (až na nějaké menší výkyvy v podobě různých dobrot). Váha se mi trochu změnila, šla dolů. Asi jsem možná zhubl i nějaké ty svaly, ale to není na mě, abych to posuzoval.


Co vy, jak se připravujete na "koupalištní sezónu", jak by řekl náš učitel kinantropologie?  Už se nám to léto celkem blíží. I když to dnes zrovna venku vypadá na podzim v plném proudu. Tak si užívejte i tohle počasí, nechci nijak provokovat, ale já si jdu dát pár dní volna, protože nám nějak tento týden už skončila škola. :))
Mějte se,

David

4 komentáře:

  1. Na leto sa pripravujem tak, že som chorá a celý deň preležím alebo presedím :D Ale tak telo vtedy netreba namáhať, uzdravím sa a pustím sa do toho, do čoho mám. Okrem toho ma o mesiac čaká maturita a o dva prijímačky na vysoké školy!!! Niežeby som z toho bola na nervy, ale mohlo by byť aj lepšie - hlavne keď mi tá choroba skrížila plány :) A pri tvojom režime tých pár dobrôt určite nevadí. Hlavne byť pozitívne naladený a všetko ide ľahšie. A to ty si. Držím palce v škole, nech ti všetko vyjde, ako si predstavuješ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. příprava na plavkovou sezonu jde mimo mě :D Zápočtový týden mám až za měsíc, takže jako vždy času dost! Mě někdy z dětské literatury baví komiksy (Asterix a Obelix je nej :D) 6x týdně jsem do posilovny nikdy nechodila, na to jí mám moc z ruky a asi by mě to přestalo po čase bavit. věřím, že když studuješ Tv, tak máš pohybu habaděj.

    OdpovědětVymazat
  3. No, nám se zápočty už rozjely, takže "paráda". Člověk nic nestíhá, tak jak by chtěl, jelikož je to jenom samé učení... Dětské knížky mám ráda, jsou fajn odreagováním a s běháním teď začínám, takže uvidím, ja budu pokračovat :) Tak ať se Ti zápočty vyvedou ;)

    OdpovědětVymazat
  4. když jsem ještě plavala u VZS, tak jsme kromě tahání panáků naplněných vodou a podobných "srandiček", dělali třeba záchranu člověka, který se už nehýbal z bazénu s okrajem. Muselo se toho nebožáka podplavat a jakoby hodit přes rameno, vtip byl ve vyvážení, když se tělo dostalo z vody. Já jsem dostala na nácvik asi 70 Kg kluka a nakonec jsem málem byla "utopená" místo něj. :D

    OdpovědětVymazat