úterý 27. května 2014

Studentské prostřeno #4

Sešlo se mi tu pár fotek jídla. Něco vařím já, něco přítelkyně, prostě to, co normálně jím doma. Ani jsem nějak nečekal, že to budu publikovat, takže to nevypadá moc nachystaně. Ale je třeba zase ukázat, že je vše ve starém dobrém režimu a já zase hezky cvičím a jím. Po dnešním tréninku zad bylo nutné doplnit cukry, takže začínáme palačinkami s tvarohem a ovocem.



Na takové to domácí svačení mám zaručený recept. Rychle, jednoduše, se zeleninou. To jsou hlavní kritéria, které musí taková odpolední svačina splňovat. Proto to vypadá nějak následovně.




Jeden z mých kulinářských počinů. Vepřová panenka se smetanovou omáčkou. Rychlovka a bylo to dokonce i k snědku.


Zkouška nové pánve. Sójové maso.


Celkově se jídlo zase ustálilo, je to hrozně fajn. Snažím se nejíst stereotypně, což se daří. Jen díky změně jídla jsem za posledních pár dní šel kilo dolů. A nebylo to kilo svalů, spíše přebytky z ne moc ideálního režimu. Jinak si žádné jídelníčky dopředu nechystám, protože nikdy nevím, jak bude vypadat následující týden. Ale obecně je to taková ta klasika - těstoviny, rýže, maso, kuskus, tarhoňa, spousty zeleniny a kombinujeme.

Tak dobrou chuť!

7 komentářů:

  1. Ty těstoviny vypadají skvěle :) Jinak je až neuvěřitelné, co všechno se dá pouhou stravou dokázat. Věřím, že to člověku může hodně pomoci i při léčbě závažných onemocnění :)

    OdpovědětVymazat
  2. stereotyp je nejhorší, takže nové kombinace jsou nej :D

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kreace:) Stereotyp není nikdy dobrý, ale zase někdy v jednoduchosti je krása:) to nějak nakombinovat a je to paráda:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super. Hlavně na ty těstoviny jsem dostala šílenou chuť, takže už vím, co zítra k obědu po tréninku :)

    OdpovědětVymazat
  5. všechno to vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat