pátek 16. května 2014

Všechno je jednou poprvé

Tak k tomu došlo. Teda, došlo k více věcem. Vypadá to, že teď budu mít zase pravidelný přístup k internetu, což by mohlo znamenat, že se tu snad sem tam objeví nějaký článek. A ne jen tak ledajaký! Protože si přes své břicho prakticky nevidím na palce u nohou (skoro), tak jsem se rozhodl opět pravidelně navštěvovat posilovnu. A protože jsem změnil bydliště, začal jsem navštěvovat posilovnu úplně jinou. A jinde.


Bylo to pro mě takové znovu poprvé. Nikoho jsem tam neznal (a ani ještě pořád neznám), nevěděl jsem, kam se co a co se jak. Hned můj první vstup byl vcelku zmatený. Hledání recepce někde na začátku jsem po několika minutách vzdal, protože tam prostě nebyla. Tak jsem vkročil mezi stroje. Heuréka, našel jsem recepci. Po zdvořilé výměně pozdravů došlo na nabídku služeb. Tak měsíční permanentka byla jasná volba. Studentská sleva (no nemáme se my studenti skvěle) a už si to pochoduji pyšně do šatny s novou permicí a klíčkem od skřínky. Světe div se, ale při převlékání se mi nic zvláštního nestalo, takže se můžeme přesunout k hlavní části, a to seznamování se s prostředím.


Které nebylo vůbec, ale vůbec jednoduché! Vešel jsem, jakože těžce vím, o co se jedná a kde to vlastně jsem. Po nějaké době jsem zjistil, že to je hezky rozdělené na tři místnosti. Jedna moc drsná, kde bylo hodně strojů, co jsem viděl poprvé v životě. Druhá méně drsná, tam už jsem věděl a něco znal. A třetí, ta je moje nejoblíbenější, protože je tam spousta činek, os a lavic. Abych uvedl na pravou míru ty stroje, co jsem nikdy neviděl. Většinou to jsou obyčejné lavice se zvedáním na záda, ramena, hrudník, jen se nakládají koutoučema a každá ruka může jet jinou hmotnost. Pro mě novinka.

Když už jsem se trochu zorientoval, mohl jsem si i zacvičit. A byl to velmi příjemný pocit. Po prvním full-body tréninku jsem si nastavil trénink 4 krát až 5 krát do týdne, podle práce. Partie si zase rozděluji po jedné nebo po dvou (záda, ramena/nohy, biceps/triceps, hrudník). Dneska je to přibližně druhý týden, pomalu se dostávám zpátky do toho kolotoče. Tak uvidíme, jak to bude pokračovat dál. S jídlem už se taky pomalu vracím do normálu (kromě včerejšího mlsání, které budiž zapomenuto). 


Tak to by bylo po dlouhé době asi všechno. Tentokrát by odmlčení nemělo být tak dlouhé, protože, jak už jsem zmínil, jsem znovu online. Mějte skvělý víkend

David

5 komentářů:

  1. mlsání jsme ti zapomněli!:) a snad si novou posilovnu zamiluješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já si zrovna dneska říkala, že ti napíšu, kde se flákáš!! :D Ty stroje, kde může jet člověk každou stranu zvlášť, bych potřebovala. Jenže to u nás asi těžko někdy bude :D UKAŽ TO BŘICHO? :D děláš si srandu? je super!! já kdybych takové měla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně článek! trvalo ti to :D
    ty měníš posilovny jako ponožky, já jsem radši pro svou stálici :D snad se ti tam bude libit;)
    a břicho? bomba! stejně jako předtím tkže si nestěžuj:D

    OdpovědětVymazat
  4. Hurá, článek!!! Už mi chyběly! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to u nás stroje, kde se jede na každou část jiná váha nejsou a ani mi to nějak nevadí :)

    OdpovědětVymazat