středa 18. června 2014

Haf!

Víte, co tu dlouho nebylo? Něco mimo mísu, mimo téma. A tak mě napadlo, že zrovna dnes je k tomu ta nejlepší příležitost. Předevčírem jsme si přivezli z útulku v Dětmarovicích nového kamaráda. Jmenuje se Jack, má něco kolem jednoho roku. Rasa? To asi ví jen rodiče, kteří se rozhodli stvořit dalšího křížence. Má verze je, že má něco společného s československým vlčákem a něčím menším, protože nebude tak velkého vzrůstu. Je to pořád ještě takové štěně, tak uvidíme. Nemáme ho doma ani celé dva dny, ale už je největší kámoš. Kromě toho, že si udělal pelíšek úplně všude v bytě a piškoty mu přestaly chutnat hned, co zjistil, že existuje něco lepšího, je to mazel.



V útulku sice nebyl až tak dlouho jako jiní psíci, ale ze začátku nemohl být ani chviličku sám. Bál se, že by tak asi zase i zůstal. Dnes už si lítá po všech místnostech. A protože si dožvýkal skoro celou jednu kostičku, snaží se ji schovat. Vypadá to roztomile, protože ji nemůže nikam zahrabat. Jako alternativu si našel moji tašku s věcmi do posilovny. Prostě ji hodil tam, přikryl ručníkem a šel. Hlavně že je schováno. Dnes dostal další kostičky, aby si nemyslel, že něco potřebuje na horší časy. Ale před chvilkou vylezl s koupelny, kde hledal další místo vhodné k uchování svých pamlsků. A to jsem si myslel, že po včerejší koupačce ve sprchovém koutě nebude chtít koupelnu už ani vidět.


Chtěl jsem psa, se kterým budu moct řádit, běhat, hrát si, aniž bych se musel bát, že ho zašlápnu. A celkem se mi to i vyplnilo. I když se při včerejším výběhu po chvíli rozhodl, že rychlá chůze společně s očůráváním patníků a čucháním všeho možného bude pro nás oba lepší, tak neměl pravdu, já se chvílemi nudil. Určitě to ale natrénujeme. Při dnešním venčení jsme většinu času proběhali a tahali se o provaz. Když zrovna venku nelítá, tak se nechává hladit, škrábat, směje se, válí, spí a žere. Jedním slovem je "umazlený".


Já se teď chystám na full body, tak jsem zvědavý, kolik kousků kostiček a schovaných hraček najdu mezi věcmi. Mějte se parádně a nezlobte se za článek úplně mimo.


9 komentářů:

  1. Ten je krásný. Je moc fajn, že jsi šel pro pejska do útulku. Občas když tam jedem s krmivem a piškotama skoro brečím, když odcházím, odnesla bych si je domů všechny. Můj pejsek je asi polovičního vzrůstu a svoje pamlsky taky schovává většinou někde za polštáře, kterýma je přikryje, nebo třeba na menší skříňku, protože ona už ho nevidí a tak je schováno :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jeste abychom se zlobili :)) je nadhernej a bude s nim urcite sranda :) nejvic me pobavilo, ze si schovava veci, treba diky nemu najdes i veci, cos dlouho hledal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní pes! Také jsem si před půl rokem vzala útuláka, přesně takového, abych ho nezašlápla (58 cm a 27 kg). Je boží, jen na sporty se moc nehodí.. Při běhání mě zdržuje čmucháním a je celkem náročné se na něj soustředit, aby kdesi cosi nesežral. Na brusle už vůbec ne. Takže to řešíme procházkami, což má stejně nejraději. Je to sice malý aktivka, ale v tomto jsem se sekla.. Držím palce, ať hafana vycvičíš k dokonalosti :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten je božskej! Psi z útulku jsou nejlepší,protože pak fakt ocení tu lásku :) taky máme doma psa z útulku, a je prostě vidět, že je za každý pohlazení ráda :) ale na druhou stranu nesnáší cizí chlapy, takže se asi o ní nestarali v útulku zrovna nejlépe...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnej článek! Tak ať se Vám s Jackem daří, hodně příjemnejch výběhů, však vy to natrénujete :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten je krásnej, připomíná mi psa mého strejdy, to je vlčak křížený s jezevčíkem=vlčák s malými nohami :D

    OdpovědětVymazat
  7. Je super, že máš takového parťáka. :))
    Jack vypadá na sympatického rošťáka. :P

    OdpovědětVymazat
  8. Články "mimo mísu" jsou náhodou super :) Ať se vám s Jackem krásně žije!

    OdpovědětVymazat