středa 13. srpna 2014

Návrat do budoucnosti

David se probudil se zimního spánku (který probíhal v měsících červen a červenec) a rozhodl se, že po menší pauze zase začne psát něco na blog. Rozhodl se totiž zase pravidelně běhat, cvičit, lépe vařit a přestat pít přeslazené limonády. A tady taky končím se psaním ve 3. osobě, protože je to divné. Někdo si mohl všimnout, že blog vypadá trochu jinak. Snad bude převládat názor, že vypadá lépe a přehledněji. Včera jsem s tím urputně asi pět minut zápasil (zbytek práce jsem nechal na přítelkyni, protože je šikovná). Bylo mi toho tady líto. I když tu není skoro dva měsíce žádný nový příspěvek, pořád tu sem tam někdo zavítá, aby se podíval. To mi udělalo radost. A protože bych od září měl mít ustálenější režim (plně se stěhujeme zpět do Valašského Meziříčí), chci si doma zřídit menší posilovnu a doplňovat to chozením do posilovny větší.


Jak to vypadalo v posledních dvou měsících, to je asi škoda i psát. Žádná posilovna, běh, jen takové pseudo-cvičení doma, které mi pomáhalo aspoň trochu se udržovat. Jídlo jsem taky neřešil, prostě volný režim. A bylo to fajn, o to víc se teď těším na tu starou dobrou klasiku. Nebudu tu vypisovat, na jaké články se můžete těšit a o čem budu psát, protože zatím sám nemám páru. Nechme se překvapit. Taky nám dal doma dost zabrat pes, který už se ale stabilizoval, a nejsou s ním skoro žádné starosti. Tento typ článků nemám moc v oblibě. Jak se píše, když člověk nestíhá a napíše aspoň o tom, jak nestíhá. Nebo že se chystá velký návrat. Nic takového. O spoustě věcech už se tu psalo, nebudu pořád dokola opakovat to stejné.


Jen bych rád něco napsal k tomu, jak je někdy nemožné cvičit se psem v jedné místnosti. I když si mě vůbec nevšímá, jak začnu dělat kliky, jsem najednou střed vesmíru a v jeho očích asi jeden velký šťavnatý salám nebo co. Dokáže mi vlézt na záda, lehnout si pode mě, položit hlavu tak, abych nemohl dokončit cvik a další lumpárny. A když nezabere ani tohle, tak začne štěkat, vrtět ocasem, nosit mi všechny hračky (i když jindy příkaz dones bojkotuje tím, že to odnese ještě dál), protože v tu chvíli prostě potřebuje pozornost. Jak docvičím, už to tak akutní není.


Hned jak dopíšu článek, jdu běhat, abych dostál svým slovům, že se chci vrátit do podobné formy, jak tomu bylo. Není to zase až tak zlé, ale dost svalové hmoty zmizelo. Uvidím, jestli ji budu vůbec chtít zpět, možná se jen budu snažit zkvalitnit to, co zůstalo. Na celý ten kolotoč se těším, dva měsíce volna byly víc než dost. Jak od cvičení, tak od psaní blogu (aspoň tohoto, druhý mám v oblíbených tady na stránce). Mějte se parádně!

8 komentářů:

  1. ahoj Davi, vítej zpět :)) design supr :)) já teď "lenoším" se stravou 10 dní , protože se vrátil přítel po 2 měsících z Francie a fakt si to užíváme :D Sice cvičím, ale jídlo je jídlo a jím fakt nekvalitně a vůbec mi to nevadí :D za týden zas odjíždí, tak se do toho zase pustím znovu (s tebou, jako virtuálního spojence) :))) měj se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na další články! Blog vypadá parádně :).

    OdpovědětVymazat
  3. Cvičení se psem znám moc dobře, celý den si mě ani nevšimne, ale jakmile si lehnu na zem a chci začít cvičit třeba na břicho, hned je u mě....:D

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že přibudou články. Můj čokl to také zkoušel, skákat na mě a pod., ale teď už jen leží na gauči a bedlivě pozoruje :) Jakmile bych udělala nečekaný pohyb, jde do mě :))

    OdpovědětVymazat
  5. pes vypadá krásně. At se daří najet do režimu v pohodě, i když někdy si pauzu udělat je dobrý, ale pro mě by bylo asi 2 měsíce nepředstavitelných teda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Viteej mezi zivymi :-D Jsme jen lidi co si daji radi oraz, nejses v tom sam neboj :-P Taky me ten ceka perny vikend a potom se do toho opru :-) Dik za.motivaci, stale jsem vahala zda se hecnout a utikat z prace a uz mam jasno :-P

    OdpovědětVymazat
  7. Ten hafan je dokonalý! Je fajn, že zimní spánek je přerušen a těšíme se na články =) myslím si, že pauza jako taková v životě je víc než důležitá, naopak člověka zase připraví, nabudí a ve výsledku přinese větší úspěch,než kdyby jen člověk pořád dokolečka bez přestání jako křeček =) A u tebe to myslím nebude žádný problém už vůbec ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Dva mesiace oddychu od posilky sa dokonca odporúča! Nový dizajn je super, tak sa teším na ďalšie články od teba :D V blogom svete plnom nás ženských mi už začínalo chýbať "slovo chlapa" :D

    OdpovědětVymazat