pátek 15. srpna 2014

Studentské prostřeno #5

Nevím, jestli jsem dobře nazval článek. Paní na Dopravním Podniku v Ostravě mi totiž řekla, že přes prázdniny studentem nejsem. Tudíž si nemohu vyřídit slevovou kartičku na vlak. Ale nechci měnit už zažitý název. Navíc paní za přepážkou nevěřím, jen mi takhle prostě chtěla sdělit, že mi o prázdninách nějaký statut studenta vůbec nepomůže a mám si jezdit za plnou cenu. Já ji chápu, stejně bych nejezdil do školy, ale proč toho nevyužít, že jo. Dnes to nebude nic jiného než pár fotek s jídlem, které jsme vařili (buď já nebo přítelkyně (spíše přítelkyně než já)).











Můžete tu najít spoustu věcí. Některé sice nejsou úplně předpisové, ale tak jsem nejedl snad nikdy. Navíc jsou to jídla z předešlých dvou měsíců. To jsem vůbec neřešil, jestli tam je nějaký ten gram tuku navíc. A nebudu to řešit ani teď, je to zbytečné. Díky za komentáře k minulému článku, je fajn být zase zpět. Mějte se parádně, užijte si víkend a něco dobrého uvařte.

6 komentářů:

  1. Jéé, já bych si s chutí dala tousty a miluju těstoviny, úúúplně všechny a na úúúplně všechny způsoby, těch bych mohla sníst kamion :) Vypadá to moc dobře, a nějaké tůčky já také neřeším, už i proto, že oproti jiným (blogerkám) jsem ráda za každé kilo nahoru!:( :P A máš pravdu, je fajn být zase zpět, jsme rádi, že zase přispíváš ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Paní na přepážce teda dost kecala, statust studenta zůstává člověku i přes prázdniny. Jinak, pěkné fotky, hned bych si něco dala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky Davi, chválím :))) Že to má v rukou přítelkyně? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má... :D Ale taky na tom mám svou zásluhu! Ne velkou, ale je tam. :) :D

      Vymazat
  4. Statut studenta sice máš, ale slevu na jízdné uplatnit nemůžeš, jelikož škola přes prazky není. Bohužel jsem taky takto narazila.

    OdpovědětVymazat
  5. Pamatuji si, že jsi tu kdysi na blogu psal, že nejsi ten člověk, který musí mít vše dokonale naaranžované a vyfocené, ale jak se tak na to dívám, vypadá do naprosto úžasně a chutně! ;)

    OdpovědětVymazat