úterý 28. října 2014

Cesta k vlastnímu fitku #1

Ahoj všichni.

Tento článek je pro všechny, kteří mě ještě po těch dvou měsících bez článku nezavrhli. Nějak jsem neměl náladu a nebylo moc co psát. To se teď trochu mění, protože konečně bydlíme v "novém", máme zařízeno skoro všechno, co se zařídit za tak krátkou chvíli dalo a dokonce nám zbyla jedna místnost. Co s ní? Po celé dva měsíce se tam válely krabice z Ikea, nářadí, barvy, starý nábytek a další binec. Taková místnost, do které se dalo všechno, co se nehodilo nikam. A taky to tam podle toho vypadalo. Až budu moct přetáhnout fotky z telefonu, uvidíte celkovou změnu místnosti úplně od začátku. A taky si zvykněte, že na spoustě fotkách bude pes. Má za to, že musí u všeho být a všechno zkontrolovat.




Teď tu ukážu tak na půl hotovou místnost, která by časem měla sloužit ke cvičení. Už tomu účelu trochu slouží i teď, ale s tou výbavou co mám doma, to není zase nic extra. Každopádně zatím stačí, jsem rád i za to. Činky se závažím, které byly až podivně levné (co na tom, že pět kilo vypadá jak dvacetikilový kotouč). Na naložení mi tohle zatím stačí, celkově to nepřesáhlo částku 800 korun. Se vším všudy. A vypadá to drsně. Člověk si naloží deset kilo na činku a má pocit, že tam je tak padesát. Motivace jak má být. Až si podobné kotouče nakoupím i na bench, bude to přinejmenším srandovní.


A k té místnosti - rozhodli jsme se pro jednu červenou stěnu a tmavě šedý koberec. Ještě chybí lišty, koberec se pokládal dneska, takže si zatím teprve sedá. Celkově ta místnost není moc velká (cca 4 krát 2,5 metru). Nepočítám s tím, že tam bude deset strojů a dva stojany na dřepy. Chtěl bych to zaměřit spíše na ty činky, jednu lavici na cvičení ramen a hrudníku, hrazda mi bude pomáhat s tréninkem zad a pak se uvidí, co dalšího se tam bude hodit. Vybavovat se bude postupně, takže se můžete těšit na další články s tím, jak se místnost proměňuje k celkovému obrazu.


A snad se můžete těšit i na další články. Musím se pochválit, že už nějakou dobu zase sem tam cvičím a i to jídlo vypadá jinak, než v minulých měsících. Do posilovny se už tak moc nechystám, možná jen když mě někdo ze známých vytáhne. Takže tolik k tomu, jak to teď je. Tento článek byl hlavně takový start k sérii postů o tom, jak nám doma roste posilovna. Taky bych tento článek mohl nazvat "Chlubím se prázdnou místností a dvěma činkami", že jo. :))


13 komentářů:

  1. Mít vlastní místnost na cvičení? To je sen! Mně zatím bude muset stačit ta kuchyň, a tobě to přeju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou se máš čím chlubit, však ono se to časem vyšperkuje, máš můj obdiv a jinak, úvodní fotka s tím krásným psíkem je skvělá - takové čtvery psí oči :DD (Máte tam vážně stejné pohledy) :* :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsek pozdravuje a když se mu nechce klikovat a cvičit, tak se mu minimálně chce poskakovat okolo a poštěkávat. :D

      Vymazat
  3. Týýý jo, závidím! :) Jinak psík vypadá spokojeně, pořád chce s tebou klikovat a cvičit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se uklikl a odpověděl v komentáři nad tímto.. :D :)

      Vymazat
  4. Davi, super, to je sen každého, kdo má rád fitness :) I můj :) Jedna místnost by se mi také hodila :-) Cvičím v dětském pokoji :D Takže já budu koukat, jak se to bude postupně tvořit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, však je to i můj maličký sen. :D Ale bude to trvat, chce to čas, peníze.. a tyhle komodity jsou nedostatkové v poslední době. :D A máš v dětském pokoji aspoň věrnou divačku, nebo je posíláš s tatínkem na procházku, ať je klid? :) :D

      Vymazat
  5. Takže súkromné fitko! :D ide ti karta ;) a nebude ti to chýbať? ten krik a fučanie ostatných alebo týpek s vytiahnutými ponožkami až po kolená? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nějak zvládnu i bez toho. :D A kdyby mi náhodou bylo moc smutno, do toho fitka si jednou za čas zajdu. :D

      Vymazat
  6. Tak to závidím, akorát by mi chyběla klec na dřepy. Ale když je to v bytě tak, tam se to ani nehodí, to chce pevné podloží, ale na doma super.

    OdpovědětVymazat
  7. Hh, můj pes se taky přichomýtne úplně ke všemu! Ale když cvičím, tak leží na gauči a bedlivě sleduje, kdy na mě bude moci skočit - vychovala jsem si ho, že nejdřív je trénink a zábava až potom :) Činky vypadají brutálně :))

    OdpovědětVymazat