pondělí 5. ledna 2015

2015

Je nový rok. To znamená spoustu obrázků a keců o tom, jak někdo plní předsevzetí. Všichni cvičenci se chytají za hlavu, protože jim do posilovny přišla spousta nových lidí, kteří chtějí taky něco dělat. A tak týden něco dělat budou. Pak se to vrátí do starých kolejí a vše bude jako dřív. To se opakuje každý rok, je to taková tradice. Já se teda taky nemám čím chlubit. Poslední měsíce minulého roku jsem pěkně proflákal a jde to znát. Jsem tlustý, hnusný a tak podobně. Ale samozřejmě to hodlám změnit. Být lepším člověkem a tak. Ať jsou na mě blízcí pyšní. A stačilo těch keců. 

Závěr minulého roku opravdu nebyl k cvičení moc příznivý. Neustále se něco zařizovalo, vymýšlelo, měnilo. To člověku zabere spoustu času a nebudu vám lhát, ani se mi moc cvičit nechtělo. Sem tam jsem si zacvičil, něco zvedl nebo zašel do posilovny. Ale málo. Oproti tomu, co to bývalo, sakra málo. A začalo mi to chybět. Hlavně poslední dobou už to v hlavě šrotovalo, že by asi bylo dobré se vrátit k zdravějšímu jídlu a čisté vodě. Stýskalo se mi. A protože to myslím vážně, už od včerejšího dne jsem na úplně jiném režimu. Pravidelná strava, voda, pohyb. Uvidíme, co to udělá časem.

Začalo totiž zkouškové. A to je období, kdy jsem rád, že padá sníh (můžu jít odklízet), že je v kuchyni nádobí, a že se má pověsit prádlo. Jen abych nemusel hledět do těch papírů a učit se na zkoušku z psychologie. Mimochodem, celá jedna strana se věnuje problematice toho, jak jsou studenti vytížení a mnohdy se musí učit i několik desítek stran textu na zkoušku. Vůbec to není ironické, ne. Nedá se říci, že bych se to učil zpaměti. Využiji zde termín "akademicky si to pročítám". Ale co, dík zkouškovému jsem se konečně i donutil něco napsat sem. A to je pozitivní. I když je to jen spousta řečí. Na tom nezáleží.


V nějakém předchozím článku jsem se chlubil místností, která bude brzy posilovnou. Jsou v ní velké změny. Pověsili jsme zrcadlo na zeď a dodělal jsem lišty. Toť vše. Ale zatím to úplně stačí, stejně budu muset jít ty špeky hlavně vyběhat a vyskákat. Zvedat činku mi na to nepomůže. Jenže venku napadlo půl kilometru sněhu a běhat se tam dá jen ztěžka. Spíše tak klouzat. Určitě se ale zase brzy ozvu, protože zkouškové trvá až nehezky dlouho. A teď, když už zase piju čistou vodu, můžu vám tu dát i nějaký ten recept nebo tip. Hlavně, aby mi to nadšení zůstalo. 

7 komentářů:

  1. Jej Davide, úplně jsi mi ta slova vytrhl z pusy!:D Jsme na tom úplně stejně (tedy s rozdílem, že já jsem neaktivec úplný, necvičím a pořád si nějak tak žeru jako by byly Vánoce:D), ale s učením to mám přesně tak - uklízím, myji nádobí, dnes jsem dokonce přemisťovala a rovnala poličky (na které jak je rok dlouhej nesáhnu:D...furt něco), jen ne ta škola a to mám teď zkoušky do ST každý den.. :3 To zas dopadnu:D Nicméně přeji tobě (trošku i sobě), ať zkouškové přežijeme ve zdraví, a ideálně i s nějakým tím malým úspěchem:)) Těším se na další čtení (ať jen necivíme do studjiních materiálů:D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak samozřejmě přeji to samé. A polepším se, ať to nejsou jen ty studijní materiály. :D Já mám dnes po zkoušce, takže jsem v lehké euforii, ale za týden je další. Takže brzy přijde další krutá realita. :D Zvládneme to. :D :)

      Vymazat
  2. Jéé konečně článek :) určitě tlustý nejsi ty kecko jedna!:D taky mám zkouškové, ale učím se už měsíc (zápočty atd.), teď mě čeká ta největší noční můra a to hned v pondělí (1. termín, snad budou hodní) - anatomie...šance zvládnout všechny 3 části (pitevna, test, ústní) je mizivá, ale pořád je tu naděje, tkže nic nevzdávám a šprtám dál!
    Posilovna to bude pěkná, držím palečky ať ji zařídíte k obrazu svému a cvičí se vám tam skvěle :) já si bez fitka neumím představit život ani ve zkouškovém...4 krát týdně tam prostě budu a basta :D 1 den jdu brzy ráno, druhý se učím třeba 12 hodin v kuse, provětrat hlavu občas člověk musí :)
    Měj se krásně a hodně štěstí u zkoušek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to dáš! Za měsíc si řekneme, jak jsme to všechno dali a jak se máme fajn. :D I když pro mě bude příští semestr peklo na zemi. Snad to nějak půjde. :D
      Díky, snad zařídíme brzy. Ale jak říkám, zatím stačí. Až přestane, zajdu do fitka. Nohy si pořádně zacvičím stejně jen tam. :D A taky přeju hodně štěstí. Ať je to zkouškové vydařené.:)

      Vymazat
  3. Ahoj Davi, ani mi nemluv... od půlky listopadu až do konce roku to u nás také bylo samé zařizování a v kombinaci s vánocemi to byl šílený chaos. Stěhovali jsme se do toho, no děs. Sice jsem cvičila, ale přesvědčila jsem se na vlastní kůži, že to nestačí, pokud jde strava do kytek :D absolutně jsem se nesoutsředila na jídlo, takže moje strava se skládala z rohlíků a vysočiny, do toho rychle tyčinky, čokolády, cukroví apod.. no... za měsíc a půl mám pět kilo nahoře :D i když to kupodivu není zas tak hrozné... asi jsem spíše zalitá vodou nebo nevím, ale to je mi fuk... :D dnes odjel přítel zase na dva měsíce do Francie, tak se mi to bude lépe dodržovat, s ním je to strašné :D takže za dva měsíce se ti hlásím, jak mi to půjde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, to se ohlas i dříve. :D Jdeme do toho, i s tou stravou. Nebylo to vůbec růžové, ale zase to nebylo ani špatné. Jednou za čas takové období prostě přijde. :D Musíme s tím počítat. Tak snad jste přestěhovaní a všechno proběhlo v pohodě! :)

      Vymazat
    2. Přestěhovaní jsme, bylo to nejhorší stěhování vůbec, co jsem zažila :D strašně zdlouhavé, díky těm Vánocům. Ale už bydlíme a vše máme za sebou. Tak v únoru se ohlásím, zda mi ty špeky zase jdou do řiti :D

      Vymazat