neděle 18. ledna 2015

FITKO!

Podlehl jsem! Přesně před týdnem jsem si byl v posilovně zacvičit nohy. Zjistil jsem, jak mi to chybí. A z mých plánů cvičit doma každý den hrazdu se stala pára nad hrncem po vaření. No, co se dá dělat. Předevčírem jsem si koupil měsíční permanentku (dokud je zkouškové a jsem doma) a hodlám toho naplno využít. Žádný nový trénink nesepisuji, nic nevymýšlím. Vzal jsem si svůj starý dobrý sešit, ve kterém mám napsáno pár funkčních a dynamických tréninků a hotovo. Žádné zlehka, ale co nejvíce si zacvičit! Kdo ví, jak to bude potom, co se zase začne škola. Takže každý den jedna partie + zaměření se na spodní část zad a lýtka (jako slabina). Co to za ten měsíc udělá, to nevím, ale mám za sebou tři dny tréninku a cítím se parádně. A všechno mě bolí.

A ve fitku mají špinavé zrcadlo!


Pořád doufám, že si ten rozvrh a práci vymyslím tak, aby šla stíhat i posilovna. Uvidíme. Tento měsíc to ale stíhat budu, kromě přípravy na zkoušku z fyziologie nemám žádné jiné povinnosti. Trénink vypadá celkem klasicky, do cviků jsem zařadil i supersérie a tri-série, ať to trochu bolí. Nohy dostanou trochu více prostoru, břicho zase méně. Tam jsem se rozhodl zařadit abs rutiny obden. Po tréninku si skočím na tři až pět minut na pás si zaběhat. Nevím proč, ale prostě mi to vyhovuje. Takový svižnější závěr tréninku. Mám za sebou ramena, hrudník a dnes výjimečně dvě partie záda a triceps. Zítra biceps, pak nohy a tak pořád dokola. :)

Každý den to samé sušení...
Silově na tom asi nebudu zase tak špatně, určitě mělo něco do sebe i to cvičení doma. Na dřepy jsem těch 100 kg zvládl, takže jsem spokojený. Vzhledem k náplni příštího semestru (atletika + plavání) ani není třeba zase něco moc přehánět. Spíš taková pohoda a odreagování. S nějakým přiměřeným jídelníčkem (žádné zákazy ani příkazy, ale taky žádné zbytečné cukry a tuky) by to mělo jít dobře. Snad mě potěší svalová paměť. Zatím mi svaly spíš říkají něco jako "první týden si pořádně vyžereš". Tak vyžírám. :D



5 komentářů:

  1. Nemáš žádné jiné povinnosti? Něco se mi na tom nezdá.. :-D
    A máš pěkné triko. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní forma podle fotek :) Jakou školu studuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostravská univerzita, pedagogická fakulta - česká jazyk a tělovýchova. :)

      Vymazat
  3. Really a great and motivational blog you have shared here with us I really like your content it is really very inspiring for me. Thanks for such a nice post. Keep sharing more with us.

    I want to share something with all kidney cleanse diet or homemade detox cleanse aim is to get back to your fitness and always feel fresh to start any work in your corner.During Cleanse process you should feel better and get some fresh energy to do any work but not enough to get into gym & do some workout it behaves according to your routine.

    OdpovědětVymazat