čtvrtek 15. ledna 2015

Promiň, něco mi do toho vlezlo...

Znáte to? Znáte! Pár dní zpět článek o tom, jak se vše vrátilo do těch dobrých kolejí, ráno ovesná kaše, cvičení, běh každý den. Prostě idylka. To by bylo, aby se něco nestalo, abych zase nemohl pokračovat v tom, co se tak hezky rozběhlo. Předevčírem jsem jel s autem do servisu, otevřel vrata a místo automechanika na mě vyletěl pes. Hodný hafan, znám ho. Jenže kombinace plné misky žrádla + moment překvapení udělala své. Tak mám v zadku kousanec a v rameni tetanovku. Po dvou dnech bolí víc než kousanec ta ruka, ale už i ta se stahuje do normálu. Jen takové povzdechnutí nad tím, jak se věci pokazily. Navíc jsem den před tím ve fitku cvičil nohy, takže jsem ani nevěděl, co mě vlastně bolí.



Dnes už ale konec naříkání, ráno jsem začal výbornou kaší s ananasem a čeká mě výběh i nějaké to cvičení. Navíc jsem si v mé skromné posilovně i vysál, protože našemu psovi přišlo jako skvělý nápad tam chroupat všechny ty své pamlsky, kosti a různé další smradlavé žvýkátka, které miluje. Není moc příjemné pak na něčem takovém dělat sklapovačky. Naštěstí jsem se naučil místnost zavírat, tak si už jen tak čmuchne, povzdechne a jde dál.


Protože už mi dnes ruka určitě dovolí něco dělat, mám v plánu si dát shyby, kliky a pak trochu potrápit břicho. Pořád pokukujeme po nějaké lavici, úplně jednoduché, na tlaky. Ale sehnat něco takového je celkem kříž. Všechno má milion zbytečných páček a funkcí k ničemu. Nebo to stojí jako nové auto. No, nespěchá to, třeba se časem něco objeví. Zatím jsem totiž posilovnu moc nerozšířil. Akorát jsem tam dotáhl bobek od sedačky a skáču na něj. Chystám se ale postupně doplnit vše potřebné, ať to cvičení za to stojí.


Taky mám nové tričko, které přišlo ze sportdirectu. Teď v zimě sice nepůjde vidět, ale hlavní je, že já to vím! Je úplně sluníčkové pro dobrou náladu, když se mi nebude chtít jít běhat. Zatím ale nic takového nenastalo. Jen s tím prokouslým zadkem jsem to běhání moc nehrotil. A co naposledy vlezlo do vašeho plánu vám? Určitě to bude exotičtější, než to moje, ale jedno mi věřte. Nebylo to nic příjemného. I když se to může zdát trochu srandovní a každý, kdo se dozvěděl o tom, kam sem byl kousnut, se místo lítosti jako první pousmál. :D

5 komentářů:

  1. Tentokrát jsem nečetla Davi :D Přišla jsem pochválit triko, jsi frajer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :D Původně jsem nic nechtěl, ale nakonec jsem rád, že mi ho Verča objednala. Klasika. :D

      Vymazat
  2. Přeji brzké zahojení, a též musím pochválit tríčo, no s tvou postavou by ti asi slušel i růžový topík, ale tohle je fakt frajerský;))

    OdpovědětVymazat
  3. Znám to. Já od července cvičím Jillian (ze zvědavosti), běžím běžeckou výzvu - (máš nike+?), trénuju, připravuju na sezonu a bum, v úterý jsem si zranila rameno... takže všechno zase tak na 30% :(

    OdpovědětVymazat